Nee dat niet maar ik heb wel de leukste verjaardag uit mijn hele leven meegemaakt gisterenquote:Op zondag 20 maart 2005 10:29 schreef kepler het volgende:
Gijs, voel je alweer een dagje ouder?
Ik vond het wel romantisch gisterenquote:Op zondag 20 maart 2005 10:28 schreef ChOas het volgende:
Oh.. volgens chick zijn we allemaal homo's,
Lekker... weekend
Gijs...ze heerstquote:Op zondag 20 maart 2005 10:28 schreef ChOas het volgende:
Was HEEL gezellig gister, die kop van je vergeet ik nooitOh.. volgens chick zijn we allemaal homo's, dus een beetje mensenkennis heeft ze wel
quote:Op zondag 20 maart 2005 10:39 schreef Chocobo het volgende:
En voor iedereen die het nog niet weet en Quinny niet over haar buik heeft zien wrijven................... ja het klopt ja,.... we zijn weer zwangerMoest er wel om lachen dat iedereen het al kon zien
Was een mooi moment om het daar persoonlijk aan iedereen te vertellen.
Dat nieuwsquote:Op zondag 20 maart 2005 10:39 schreef Chocobo het volgende:
En voor iedereen die het nog niet weet en Quinny niet over haar buik heeft zien wrijven................... ja het klopt ja,.... we zijn weer zwangerMoest er wel om lachen dat iedereen het al kon zien
Was een mooi moment om het daar persoonlijk aan iedereen te vertellen.
Strol !quote:Op zondag 20 maart 2005 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat nieuwsIk gun het je zo vriend!
Je mooiste verjaardagscadaeu had je dus al!![]()
ik ga nu jullie voorschot terugboekenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Het was top
You...Me....
![]()
Dat de verkeerde kant opsturen van Kepler![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChocoGefeliciteerd ouwe pik!
Ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn
En Quinny weer zwanger
Wie is er dan trouwens de vader? Je had toch nog 3 jaar pikstraf
![]()
Choco
Waarom denk je dat ik nu veel chocolademelk aan het drinken benquote:
Oh hij is coolquote:Op zondag 20 maart 2005 13:52 schreef Quinny het volgende:
Gisteren hebben we van O-ren, neger, dikke en Fiona een grote beer gekregen voor de nieuwe spruit en Daan.
Maar ben bang dat die meer voor Daan word, want hij is er verliefd op
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:
Ik heb jullie echt gemist gister. Jammer dat jullie er niet waren maar he,.... er komen vast meer meets !!quote:Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChocoGefeliciteerd ouwe pik!
Ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn
En Quinny weer zwanger
Wie is er dan trouwens de vader? Je had toch nog 3 jaar pikstraf
![]()
Choco
quote:
wanneer komt tie in de EU?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens God of War review gezien Gijs ? Must have hooren hij is ook niet zo vreselijk moeilijk,... tonnen collectables etc etc.... lees die review.... of check de videoreview.... is het echt waard !
net als ik tentamens hebquote:
Zoiets ja,....... alleen wat makkelijker denk ikquote:Op zondag 20 maart 2005 14:40 schreef kepler het volgende:
[..]
net als ik tentamens heb
maar als het een soort Ninja Gaiden is dan ga ik hem wel halen denk ik zo
zal ik zeker doenquote:Op zondag 20 maart 2005 14:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoiets ja,....... alleen wat makkelijker denk ikCheck de videoreview bij Noot ofzo ! Denk ook dat het wat voor je is !
Hoi Ker.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:10 schreef Stoelpoot het volgende:
hoi
Dan mag je opzouten.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
heb je nu al genoeg van me dat je me negeerd?
![]()
![]()
![]()
Luie aarsquote:Op zondag 20 maart 2005 20:13 schreef Chocobo het volgende:
Cartwomen en Nadine.......... dankje![]()
Struik....... Neger gaat net weg hier... denk dat de foto's morgen komen
hehehe, ok dan is het goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]Nee natuurlijk niet, maar ik was even een bakkie aan het zetten
Jij ook bedankt uiteraard
Zeg,... ga eens dansenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:41 schreef QueenR het volgende:
http://www.people.freenet.de/duffysworld/april.html spelletje voor de heren!
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 20 maart 2005 20:41 schreef QueenR het volgende:
Brown fokked alleen maar betaald, dus onder werktijd.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:41 schreef QueenR het volgende:
quote:
Serieus...zat zwaar geconcentreerd met mijn neus tegen het beeldscherm dat moeilijke stukje te doen.quote:
Jij ookquote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...zat zwaar geconcentreerd met mijn neus tegen het beeldscherm dat moeilijke stukje te doen.![]()
Cho![]()
Jaquote:
knap zo'n heel bed aanreiken...quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit niet kunnen. Straks worden we geconditioneerd om bang te zijn voor blote borsten.![]()
Bang ookquote:Op zondag 20 maart 2005 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit niet kunnen. Straks worden we geconditioneerd om bang te zijn voor blote borsten.![]()
schrok me GODVERDOMME de tyfes !!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:41 schreef QueenR het volgende:
Ik ook,.... heb er een klamme balzak vanquote:Op zondag 20 maart 2005 21:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
schrok me GODVERDOMME de tyfes !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren al gevoeld , had er een natte droom vanquote:Op zondag 20 maart 2005 21:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook,.... heb er een klamme balzak van
Voelen ?
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren al gevoeld , had er een natte droom van
Dat klamme hoofd. Hij eerst welquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Vind CSI New York tot nu toe eigenlijk zwaar tegenvallen
dat was idd ongelooflijk!!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat klamme hoofd. Hij eerst welNadat jullie weg waren ging hij op een gegeven moment op Grease Lightning dansen....zo gelachen
![]()
![]()
![]()
Nero is fantastisch !! Dat nummer met die gozer die zo gilt.....quote:Op zondag 20 maart 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat klamme hoofd. Hij eerst welNadat jullie weg waren ging hij op een gegeven moment op Grease Lightning dansen....zo gelachen
![]()
![]()
![]()
uhm, das wel een verkrachtende benaming voor Child in time van Deep purple, een van de beste nummers ooit...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nero is fantastisch !! Dat nummer met die gozer die zo gilt.....Die doet hij altijd na ! zoooo goed ! Ik hou zo van die pik !
Wie ?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm, das wel een verkrachtende benaming voor Child in time van Deep purple, een van de beste nummers ooit...![]()
Yepquote:Op zondag 20 maart 2005 21:52 schreef kepler het volgende:
daar zou ik ook wel mee door china willen liften
Zooooooooooooveel beter dan Miami, bekende locaties, meer de emotionele kant van het verhaal. Ik vind Miami de suckende versie van de 3quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Vind CSI New York tot nu toe eigenlijk zwaar tegenvallen
Een 9.8quote:Op zondag 20 maart 2005 14:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens God of War review gezien Gijs ? Must have hooren hij is ook niet zo vreselijk moeilijk,... tonnen collectables etc etc.... lees die review.... of check de videoreview.... is het echt waard !
Nee, zo grauw en onpersoonlijk. Rare cases ookquote:Op maandag 21 maart 2005 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zooooooooooooveel beter dan Miami, bekende locaties, meer de emotionele kant van het verhaal. Ik vind Miami de suckende versie van de 3
Kheb mn eerste klant alweer aan de lijn hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 08:34 schreef QueenR het volgende:
Het is nog erg rustig zo op deze maandag. Allemaal lekker vrij en lui? (de andere optie, allemaal hard aan het werk kan ik me niet zo goed voorstellen)
Ik zit alweer 2 uur en 45 minuten op werkquote:Op maandag 21 maart 2005 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb mn eerste klant alweer aan de lijn hoor
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zit alweer 2 uur en 45 minuten op werk
heb zelfs al wat gedaan
Dat tracen van 80 berichtenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb mn eerste klant alweer aan de lijn hoor
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha, fantastish. zo'n baan heb ik ook nog ooit gehad
werken voor de staat, what a joy..
Ja zal je wel lachen vinden denk ikzo..quote:Op maandag 21 maart 2005 11:35 schreef gijsje79 het volgende:
Ben benieuwd.
Zal het aankomend weekend wel zien.
Neem zoe mee zeker trouwens?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:35 schreef gijsje79 het volgende:
Ben benieuwd.
Zal het aankomend weekend wel zien.
Als het kan wel ja.quote:
Ikke nog 3quote:Op maandag 21 maart 2005 12:00 schreef O-Ren het volgende:
ik heb er ook alweer drie uur opzitten
en moet er nog 8.......![]()
He heerlijk![]()
We proberen het inderdaad gewoon weer.. als je er bent bel ff, gaan we naar buiten op het gras kennis maken. Dan Dribbel naar binnen, en dan jou monster naar binnen en dan ff lachen.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als het kan wel ja.
Ach we hebben ook nog wel de bensch.
Eerst effen naar buiten en dan pas naar binnen, zal wel goed komen.
Ja hopen dat het wel goed gaat.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
We proberen het inderdaad gewoon weer.. als je er bent bel ff, gaan we naar buiten op het gras kennis maken. Dan Dribbel naar binnen, en dan jou monster naar binnen en dan ff lachen.
En anders om de beurt maar vast in de bench want dan wil het niet meer goed komen ook denk ik.
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]de staat ?
Jij hebt duidelijk niet opgelet zaterdag , strolie is hier de ambtenaar met een 4daagse werkweek
Ik ben die harde werker voor de aannemer. Je weet wel. Hart voor de zaak de zaak is ook hard voor jouw
Ben ook erg benieuwd! Kom op met die foto's!quote:
Gaan ze niet goed samen gijs ?quote:Op maandag 21 maart 2005 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
We proberen het inderdaad gewoon weer.. als je er bent bel ff, gaan we naar buiten op het gras kennis maken. Dan Dribbel naar binnen, en dan jou monster naar binnen en dan ff lachen.
En anders om de beurt maar vast in de bench want dan wil het niet meer goed komen ook denk ik.
Ja ik weet het niet.. tis buiten bij ons ook een keer gebeurd dat we een wat agressievere hond tegen kwamen, die blijkt gewoon niet te houden van kleine honden. Nou ja mooi danquote:Op maandag 21 maart 2005 12:12 schreef gijsje79 het volgende:
Zoë speelt ook wel es met de honden van de buren en dat zijn ook Jacks.
Denk dat het ook aan lag, dat we bij mijn ouders waren.
Vrijdag avond als het goed is of heb je al wat?quote:Op maandag 21 maart 2005 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet.. tis buiten bij ons ook een keer gebeurd dat we een wat agressievere hond tegen kwamen, die blijkt gewoon niet te houden van kleine honden. Nou ja mooi dan
Maar kijken wel van het weekend.. zaterdag kwam jullie?
Kheb last van die fotos die je hebt geplaatst trouwens :[quote:Op maandag 21 maart 2005 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaan ze niet goed samen gijs ?![]()
Ja maar die aggitatie gaat net voor happen. En ik denk dat als Zoe vast heeft dat ik die koevoet uit de auto moet pakken om dr kaak te openen...quote:Op maandag 21 maart 2005 12:17 schreef gijsje79 het volgende:
Zoë stond laatst boven hem, die liet effen zien wie de baas was.
Verder geen gevecht hoor.
Vrijdag word beetje lastig denk.. Tam heeft nachtdienst namelijk..quote:Op maandag 21 maart 2005 12:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vrijdag avond als het goed is of heb je al wat?
Tis ook verder wel een lieve hond hoor.. vooral naar mensen toe.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:19 schreef gijsje79 het volgende:
Zoë een agressievere hond.
Nee Gijs die doet niets.![]()
Oh ok.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrijdag word beetje lastig denk.. Tam heeft nachtdienst namelijk..
Zal ik ze weghalenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb last van die fotos die je hebt geplaatst trouwens :[
Da`s wel jammerquote:Nee, ging vorige keer 2x mis.. steeds als ze bij elkaar waren wilde zoe die kleine pakken ofzo. Gaat er bovenop liggen dan, en dribbel kermen en gillen voor wat ze waard is.
Ze is nu wel wat steviger dan de vorige keer.. maar toch
17 mei vlgs mij..quote:Op maandag 21 maart 2005 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
GCShop verwacht Forza al rond 29-04 te hebben, release was toch op 5 mei he?
Ga ik halen, als is het alleen voor de geniale multiplayer (en ook de geniale minigames)quote:Op maandag 21 maart 2005 12:32 schreef gijsje79 het volgende:
Zit er ook over te denken om Timesplitters te halen.
Effen zien of ik deze maand nog geld krijg.
GC shopquote:Op maandag 21 maart 2005 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Flopza officiële datum:
Forza Motorsport lente 2005 3+ ¤ 59,99
Flopzaquote:Op maandag 21 maart 2005 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Flopza officiële datum:
Forza Motorsport lente 2005 3+ ¤ 59,99
Vond het wel een leuk spelletje.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Ga ik halen, als is het alleen voor de geniale multiplayer (en ook de geniale minigames)
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 13:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk spelletje.
Hopen dat de co op ook online is, zal wel van niet.
Kijk, die 59,95 is de adviesprijs, natuurlijk zit GC Shop daaronder (lang leve GC Shopquote:Op maandag 21 maart 2005 13:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
GC shop
29-04-2005 47.00 euro + 2.00 euro verzendkosten
Eerst maar es BIA uitspelen.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:11 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkzou wel heel cool zijn
BiA lijkt me wel leuk, maar ik heb er echt geen tijd voorquote:Op maandag 21 maart 2005 13:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eerst maar es BIA uitspelen.
Nog 1,5 chapter dan ben ik op normal klaar.
Vlgs mij niet nee.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hopen dat de co op ook online is, zal wel van niet.
En geen centrale stad, dus geen backtrackenquote:Op maandag 21 maart 2005 14:07 schreef kepler het volgende:
God of War
een soort Ninja Gaiden, maar dan makkelijker
Moet zeggen dat mijn ervaringen met GCshop prima zijn. Games altijd op de release data geleverd. Maar ik haal em toch in een winkel, probeer `m een paar dagen voor derelease al te halenquote:Op maandag 21 maart 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
AhKep en Noot hebben de videoreview gezien
Cool spel he
En Forza fans.... ik zou niet bij GC shop bestellen. Ze zijn slecht in het leveren van spellen die de neiging hebben populair te worden. MGS3, SC3, GT4,.... allemaal te laat en soms een week wachten.... Ik zou hem bij een lokale gamewinkel reserveren
Dertigerquote:Op maandag 21 maart 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
AhKep en Noot hebben de videoreview gezien
Cool spel he
En Forza fans.... ik zou niet bij GC shop bestellen. Ze zijn slecht in het leveren van spellen die de neiging hebben populair te worden. MGS3, SC3, GT4,.... allemaal te laat en soms een week wachten.... Ik zou hem bij een lokale gamewinkel reserveren
Strol,......... ik heb MGS3 besteldquote:
Dan begin ik pas huiliequote:
Gijs, je gaat zo gillenquote:
Ik moet vanavond nog sportenquote:
Ik hoop dat je file hebtquote:Op maandag 21 maart 2005 14:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar huissssssss
Hoe waren de Zwitserse Alpen? Nog op je muil gevallen?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:15 schreef silver-surfer het volgende:
Middag
Weer werken...... en meteen avonddienst
Thuissssssssssss,quote:
Heeerlijk man... skieen is fantastisch. Ik kreeg er geen genoeg van..quote:Op maandag 21 maart 2005 16:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe waren de Zwitserse Alpen? Nog op je muil gevallen?
ik dacht alquote:Op maandag 21 maart 2005 16:52 schreef silver-surfer het volgende:
Mr Brown he... niet van Dan persoonlijk
'quote:Op maandag 21 maart 2005 16:52 schreef silver-surfer het volgende:
Mr Brown he... niet van Dan persoonlijk
hahahahaquote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef silver-surfer het volgende:
Oh ... B. die mailboxen zijn aangemaakt... ik kan alleen nog niet mailen.. iedereen zit maar in die mailbox. Alles is hetzelfde als wat je vroeg
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef silver-surfer het volgende:
Oh ... B. die mailboxen zijn aangemaakt... ik kan alleen nog niet mailen.. iedereen zit maar in die mailbox. Alles is hetzelfde als wat je vroeg
Ja Da vinci code is nog veel cooler.. is geloof ik wel eerder uitgekomen dan het Bernini Mysterie, die Langdon meneer maakt nog wat opmerkingen over zijn eerdere avontuur in da vinci code vlgs mij. Maar dat maakt verder niet uit.. Da vinci code lees je dan binnen 2 dagen wel uit, want dat is nog beter verhaalquote:Op maandag 21 maart 2005 16:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeerlijk man... skieen is fantastisch. Ik kreeg er geen genoeg van..
En ja... ik ben een paar keer gruwelijk hard op mijn bek gegaan ...
Je moet zo hard om jezelf lachen als het is gebeurd.. vooral de manier waarop en de geluiden die je maakt als je bezig bent naar de grond te gaan
Heb trouwens in 5 dagen "Het Bernini mysterie" gelezen he... wat een goed boek man!!
beetje laat... had het al een jaar liggen zowat... maar toen ik begon was ik verkocht ...
Nu gaan Karen en ik "de da vinci code" kopen ... moeten we ook lezen... hoorde van Brown dat die nog beter was
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA die special edition heb ik vrijdag gezien bij de Makroquote:Op maandag 21 maart 2005 17:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja Da vinci code is nog veel cooler.. is geloof ik wel eerder uitgekomen dan het Bernini Mysterie, die Langdon meneer maakt nog wat opmerkingen over zijn eerdere avontuur in da vinci code vlgs mij. Maar dat maakt verder niet uit.. Da vinci code lees je dan binnen 2 dagen wel uit, want dat is nog beter verhaalOnwijs spannend gewoon
Je heb van dat boek nu ook een speciale uitgave, misschien wel leuk om die meteen te kopen want daar staan plaatjes bij van de omgevingen die hij schetst en van de schilderijen. (Die zocht ik namelijk op via het internet om te controleren of het echt waar is wat hij schreef)
Makroquote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA die special edition heb ik vrijdag gezien bij de Makrozoooooo cool.... alles wat ik zelf had opgezocht.... die plaatjes staan erbij.... zoooo'n goed boek
Anders hou je je bek!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]anders ga je het ff niet over het werk hebben hier
zonder makro-pas kun je niet geweigerd worden. Alleen moet je dan wel iemand vinden die met je wil afrekenen, want dan heb je wel je pas nodig.quote:
Ja.. dus... point being?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:19 schreef kepler het volgende:
[..]
zonder makro-pas kun je niet geweigerd worden. Alleen moet je dan wel iemand vinden die met je wil afrekenen, want dan heb je wel je pas nodig.
Cool... met tekeningen .. dan moet ik die wel hebben eigenlijk... ik vond die abigrammen in Bernini ook zo goed gemaakt... Deze vooral:quote:Op maandag 21 maart 2005 17:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja Da vinci code is nog veel cooler.. is geloof ik wel eerder uitgekomen dan het Bernini Mysterie, die Langdon meneer maakt nog wat opmerkingen over zijn eerdere avontuur in da vinci code vlgs mij. Maar dat maakt verder niet uit.. Da vinci code lees je dan binnen 2 dagen wel uit, want dat is nog beter verhaalOnwijs spannend gewoon
Je heb van dat boek nu ook een speciale uitgave, misschien wel leuk om die meteen te kopen want daar staan plaatjes bij van de omgevingen die hij schetst en van de schilderijen. (Die zocht ik namelijk op via het internet om te controleren of het echt waar is wat hij schreef)
hoequote:Op maandag 21 maart 2005 17:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Cool... met tekeningen .. dan moet ik die wel hebben eigenlijk... ik vond die abigrammen in Bernini ook zo goed gemaakt... Deze vooral:
[afbeelding]
Jij vind Da Vinci code dus ook beter... ben echt benieuwd..
Goed gevonden hequote:Op maandag 21 maart 2005 17:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Cool... met tekeningen .. dan moet ik die wel hebben eigenlijk... ik vond die abigrammen in Bernini ook zo goed gemaakt... Deze vooral:
[afbeelding]
Die speciale editie heb ik net ook gezien bij de AH... kon je kopen met airmails...quote:Op maandag 21 maart 2005 17:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:31 schreef Fiona het volgende:
[..]
Die speciale editie heb ik net ook gezien bij de AH... kon je kopen met airmails...
Heb er nog mee in mijn handen gestaan...
Toen bedacht ze dat er niet genoeg plaatjes in stonden om voor jou begrijpbaar te zijnquote:
HAHAHA heerlijk, vond dat altijd erg humor als dat hier gebeurde (ja ik weet het simpel leedvermaak maar goh, sue me)quote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Chocobo het volgende:
Het is zielig voor Daan, maar Sjo is eindelijk ook eens een keer onder gekotst door DaanQuinny
niet gekocht...quote:
Het leuke ervan is eigenlijk dat Daan bij mij van schoot ging om vervolgens 5 sec later bij zijn vader te spugenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
HAHAHA heerlijk, vond dat altijd erg humor als dat hier gebeurde (ja ik weet het simpel leedvermaak maar goh, sue me)
Brown... waar blijven de foto's!!!!!!![]()
Daanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het leuke ervan is eigenlijk dat Daan bij mij van schoot ging om vervolgens 5 sec later bij zijn vader te spugen
Quinny
eerst dansenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
HAHAHA heerlijk, vond dat altijd erg humor als dat hier gebeurde (ja ik weet het simpel leedvermaak maar goh, sue me)
Brown... waar blijven de foto's!!!!!!![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Chocobo het volgende:
Oh en dikke neger...
Ga eens foto's showenQuinny
Ik sta nooit stil..quote:
dat hebben we gezien ja zaterdagquote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik sta nooit stil..dus gebruik je fantasie...
Ik had er last van... kon geen normaal gesprek voeren...quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:31 schreef -Struikrover- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foto`sssssssss
![]()
Brown
Mijn kuiken moet onder de zonnebank
dat was echt prachtig ja!! duurde ook zo lekker lang voordat het inzonk..quote:Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef O-Ren het volgende:heerlijke foto's
zo gelachen om het hoofd van cho
Jammer dat we er geen foto van hebben
ik heb niet zo veel maar het gaat echt fucking hard nu met de punten hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef Bastard het volgende:
Damm.. punten voor de F1 manager ziin verdeeld
Gijsje heeft gewoon nog 19.000.000 euro te spenderen!
Het is voor mij altijd 4 dagen maar ik trek het ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 06:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus, tis maar 4 dagen deze week en ik trek het gewoon niet
Luie aarsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is voor mij altijd 4 dagen maar ik trek het ook niet.
Ik doe nog best veel in die 36 uur...veel verantwoordelijkheid en zo.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doe nog best veel in die 36 uur...veel verantwoordelijkheid en zo.![]()
Ik heb het minder naar mijn zin. San en Daan zijn beide niet lekker. Daan heeft een griepje. Hij heeft nu zetpillen om alles netjes binnen te houden. Verder heb ik 2 vrije dagen moeten opnemen aangezien San ook niet lekker is. Kan het niet maken om te gaan werken. Wel zonde van mijn vrije dagen aangezien er nog een verhuizing en een tweede spruit aankomtquote:
Dat is dus zo he, in de overheids molen. Ze geven overal het label " veel verantwoordelijkheid " aan. Vandaar ook de relatief hoge salarissen daar. Terwijl ze niks meer of minder geschoold zijn en of verantwoordelijkheid hebben als hun tegenpolen in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doe nog best veel in die 36 uur...veel verantwoordelijkheid en zo.![]()
Domper na zo`n weekend gijsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb het minder naar mijn zin. San en Daan zijn beide niet lekker. Daan heeft een griepje. Hij heeft nu zetpillen om alles netjes binnen te houden. Verder heb ik 2 vrije dagen moeten opnemen aangezien San ook niet lekker is. Kan het niet maken om te gaan werken. Wel zonde van mijn vrije dagen aangezien er nog een verhuizing en een tweede spruit aankomtmaar ja.... ben liever even bij mijn gezin nu !
Kan ik me voorstellen Gijs. Wens ze beterschap geef ze een kus van me.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb het minder naar mijn zin. San en Daan zijn beide niet lekker. Daan heeft een griepje. Hij heeft nu zetpillen om alles netjes binnen te houden. Verder heb ik 2 vrije dagen moeten opnemen aangezien San ook niet lekker is. Kan het niet maken om te gaan werken. Wel zonde van mijn vrije dagen aangezien er nog een verhuizing en een tweede spruit aankomtmaar ja.... ben liever even bij mijn gezin nu !
Je garpjes beginnen een beetje vermoeiend te worden Gijs. Je hebt totaal geen idee wat ik doe of waar ik verantwoordelijk voor ben. Verder ben ik geen ambtenaar maar werk ik voor de semi-overheid. Hetgeen een wereld van verschil uitmaakt. Tenslotte is het UWV momenteel verre van een organisatie waar je lekker rustig op je gemak zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat is dus zo he, in de overheids molen. Ze geven overal het label " veel verantwoordelijkheid " aan. Vandaar ook de relatief hoge salarissen daar. Terwijl ze niks meer of minder geschoold zijn en of verantwoordelijkheid hebben als hun tegenpolen in het bedrijfsleven.
Ja dat is waar, maar ach.... iedereen wordt wel eens ziek. Hoe is het verder pik ? !quote:
whahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En als je hulp nodig hebt bij de verhuizing geef je maar een gil (ik koop wel een zweep om Brown te motiveren).![]()
Doe ik Gijsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:23 schreef Magneet het volgende:
das balen zeg dat San & Daan ziek zijn Cho, wens ze maar beterschap van mij
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben ook heel goed in andere aan het werk krijgen, dus als je iemand nodig hebt die een aardige groep aanstuurd om die verhuizing eens ff te regelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
En als je hulp nodig hebt bij de verhuizing geef je maar een gil (ik koop wel een zweep om Brown te motiveren).
![]()
Ga je dan dansen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:44 schreef QueenR het volgende:
Ben ook heel goed in andere aan het werk krijgen, dus als je iemand nodig hebt die een aardige groep aanstuurd om die verhuizing eens ff te regelengive me a call
![]()
Gaat ook weer goed hoor, ze was moe van het wandelen en gewoon niet 100% okquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe ik GijsEn met je vrouw ? Ook alles goed. Ze bleef toch in het hotel achter..... ?
Spijker.. kop.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat is dus zo he, in de overheids molen. Ze geven overal het label " veel verantwoordelijkheid " aan. Vandaar ook de relatief hoge salarissen daar. Terwijl ze niks meer of minder geschoold zijn en of verantwoordelijkheid hebben als hun tegenpolen in het bedrijfsleven.
Ga je dan hard werken?quote:
Gijs ik hou van je !quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geef ze allebei een knuffel van me gijs
![]()
quote:
hè lekkerquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je garpjes beginnen een beetje vermoeiend te worden Gijs. Je hebt totaal geen idee wat ik doe of waar ik verantwoordelijk voor ben. Verder ben ik geen ambtenaar maar werk ik voor de semi-overheid. Hetgeen een wereld van verschil uitmaakt. Tenslotte is het UWV momenteel verre van een organisatie waar je lekker rustig op je gemak zit.
Kortom:![]()
Ook voor jou geldt:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:47 schreef Bastard het volgende:
Spijker.. kop.
verkeerde been enzo gijs??quote:
Begin serieus een beetje moe te worden van die denigrerende posts over mijn werk hier.quote:
Kom op gijs, iemand die echt hard werk draait minimaal 45 tot 50 uur per week en die heeft echt geen tijd om te Fokken. Iedereen die hier overdag zit te Fokken op werk heeft echt geen drukke/zware baan. Ik zelf net zo goed niet. Vooral de beredenering; "Als ik klaar ben met m`n werkzaamheden van de dag kan ik de rest van de tijd Fokken" gaan mijn inziens nergens overquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je garpjes beginnen een beetje vermoeiend te worden Gijs. Je hebt totaal geen idee wat ik doe of waar ik verantwoordelijk voor ben. Verder ben ik geen ambtenaar maar werk ik voor de semi-overheid. Hetgeen een wereld van verschil uitmaakt. Tenslotte is het UWV momenteel verre van een organisatie waar je lekker rustig op je gemak zit.
Kortom:![]()
Jouw definitie van hard werken is dus veel uren draaien? Beetje kortzichtig als je het mij vraagt. Een serveerster werkt ook hard, maar krijgt lang niet zoveel betaald als een manager. Het verschil zit hem in de verantwoordelijkheid. Als ik bij mijn going concern werk niet goed doe hebben ongeveer 300 werknemers van UWV en zo’n 20.000 cliënten daar last van. Voor de rest wordt ook nog verwacht dat ik meedenk en meewerk met nieuwe ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Kom op gijs, iemand die echt hard werk draait minimaal 45 tot 50 uur per week en die heeft echt geen tijd om te Fokken. Iedereen die hier overdag zit te Fokken op werk heeft echt geen drukke/zware baan. Ik zelf net zo goed niet. Vooral de beredenering; "Als ik klaar ben met m`n werkzaamheden van de dag kan ik de rest van de tijd Fokken" gaan mijn inziens nergens over![]()
Maar goed, dit is mijn bescheiden mening en zo heeft iedereen er een dus.......
quote:
Precies.. mijn vader ook.. werkte zn lichaam letterlijk kapot om te zorgen voor het gezin. Draaide 80 uur in de week, kon vaak savonds niet eens thuis komen omdat het de moeite niet was.. moest ie weer vroeg op.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:30 schreef -Struikrover- het volgende:
"Een zware baan"
Mijn vader werk 9 uur per dag en krijg er 8 betaald. Hij heeft een jaar thuisgezeten na ontslagen te zijn bij de zaak waartie 35 jaar heeft gewerkt. Hij is nu op z`n huidige plek begonnen voor 100 euro minder dan z`n uitkering. Hij neemt `s ochtend z`n fruit mee naar werk en `s avonds weer mee naar huis omdat tie geen tijd heeft om het op te eten. Van het padje af zeg ikmaar toch doet tie het. Da`s ook het verschil een beetje tussen de generaties van nu en vroeger denk ik maar ik heb wel zwaar respect voor `m
die frustratiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jouw definitie van hard werken is dus veel uren draaien? Beetje kortzichtig als je het mij vraagt. Een serveerster werkt ook hard, maar krijgt lang niet zoveel betaald als een manager. Het verschil zit hem in de verantwoordelijkheid. Als ik bij mijn going concern werk niet goed doe hebben ongeveer 300 werknemers van UWV en zo’n 20.000 cliënten daar last van. Voor de rest wordt ook nog verwacht dat ik meedenk en meewerk met nieuwe ontwikkelingen.
Ik heb overigens nergens gezegd dat ik me in het zweet werk, maar er zijn meer dingen die stress opleveren. Zo heb ik hier heel veel te maken met machtspolitiek, koninkrijkjes, uitgangspunten die continu veranderen, beslissingen die genomen vanuit politiek oogpunt in plaats efficiency, de dreiging van ontslag nadat je net voor je werk verhuist bent, etc. En ja, ik heb af en toe tijd om te Fokken. Maar dat is meestal tussen 2 overleggen of even snel Alt-tabben tijdens het typen van een stuk.
Waarom loop ik me eigenlijk te verdedigen hier?Voor iemand die werkt aan een bodemloze put van overheidsgeld en daarbij de hele dag in een keet naar blote wijven loopt te kijken ben je wel erg snel met het vormen van een oordeel.
Wederom![]()
Laatste keer dat ik echt werkte was in de verplegingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, je bent een ambtenaar klaar. Je werkt voor een overheidsinstelling.. of je dat nou wil verzachten met het woordje SEMI is aan jou dan
4 dagen in de week werken.. en dan huffen en puffen ook
Gijs lezen. Zei dat het een mening was.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jouw definitie van hard werken is dus veel uren draaien? Beetje kortzichtig als je het mij vraagt. Een serveerster werkt ook hard, maar krijgt lang niet zoveel betaald als een manager. Het verschil zit hem in de verantwoordelijkheid. Als ik bij mijn going concern werk niet goed doe hebben ongeveer 300 werknemers van UWV en zo’n 20.000 cliënten daar last van. Voor de rest wordt ook nog verwacht dat ik meedenk en meewerk met nieuwe ontwikkelingen.
Ik heb overigens nergens gezegd dat ik me in het zweet werk, maar er zijn meer dingen die stress opleveren. Zo heb ik hier heel veel te maken met machtspolitiek, koninkrijkjes, uitgangspunten die continu veranderen, beslissingen die genomen vanuit politiek oogpunt in plaats efficiency, de dreiging van ontslag nadat je net voor je werk verhuist bent, etc. En ja, ik heb af en toe tijd om te Fokken. Maar dat is meestal tussen 2 overleggen of even snel Alt-tabben tijdens het typen van een stuk.
Waarom loop ik me eigenlijk te verdedigen hier?Voor iemand die werkt aan een bodemloze put van overheidsgeld en daarbij de hele dag in een keet naar blote wijven loopt te kijken ben je wel erg snel met het vormen van een oordeel.
Wederom![]()
Dat was echt cool inderdaad.. Ricardo. Frank, prudje, geile wendy, muriel, bril, roos, klink, martijm... was allemaal erg coolquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het naar mijn zin hebben op mijn werk heb ik ook al opgegeven. Ik vond KS (oude werkgebouw) de beste tijd die ik ken
quote:
Hoezo ? Deze discuccies zijn juist leuk maar misschien beter om persoonlijk te doen. Nu kan het lijken alsof niemand het boeit en dat terwijl Strol zijn best doet het goed te formuleren..... die hele stukken !! Er zit nog zoveel meer achterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:48 schreef Magneet het volgende:
goed en nu gewoon weer leuk tegen elkaar doen en af en toe elkaar mbv een fotosoep afzeiken
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Dit maakt de Gijsjes juist weer interessant. Heerlijk om Strol's interne woede op schrift te zienHij schrijft het heerlijk van zich af
Tegen die tijd dat het voor ons zover is, is die regeling al lang verdwenen. Ik heb zo’n idee dat wij straks gewoon tot onze 70e mogen werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:56 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/500(...)btenaren_in_VUT.html
Ben ik toch al doodquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat het voor ons zover is, is die regeling al lang verdwenen. Ik heb zo’n idee dat wij straks gewoon tot onze 70e mogen werken.
Wanner kan ik weer langskomen dan ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Luister, even samenvattend. Ik zeg nergens dat ik hard werk. Mijn opa’s waren allebei mijnwerkers dus ik kan me echt wel iets voorstellen bij echt hard werken.
Mijn werk is ook niet zwaar. Ik zit niet de hele dag te typen maar hetgeen ik oplever moet wel erg nauwkeurig gebeuren omdat het grote gevolgen heeft. Wat mijn werk op dit moment stressvol maakt zijn meer de factoren eromheen. Zaken als een waardeloze projectinrichting, slechte sturing door mijn manager, capaciteitsproblemen, reorganisatie, etc.
Ik vind dat ik binnen UWV momenteel een goede balans heb gevonden tussen werk en beloning. Dat is dus 36 uur. Als ik bij een bedrijf zou werken waar ik het echt naar mijn zin zou hebben, zou ik er geen enkel probleem mee hebben om gewoon weer 40 uur te werken. Maar dat trek binnen deze organisatie nu echt niet.
Ik ga met pensioen met m`n 55. Komt m`n huis vrij. Verkoop ik en ga ik op reisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat het voor ons zover is, is die regeling al lang verdwenen. Ik heb zo’n idee dat wij straks gewoon tot onze 70e mogen werken.
Je hebt nou eenmaal het stereotype 'Ambtenaar' dus kan ik me voorstellen dat je af en toe moe wordt van het gezeik over dat beroep. Ik heb sowieso respect voor iedereen die werkt. Of het nu een drukke of rustige baan is. Werken voor je geldquote:
Moet het wel kunnen .. als je zoekt en niks kan krijgen is ook kut.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal het stereotype 'Ambtenaar' dus kan ik me voorstellen dat je af en toe moe wordt van het gezeik over dat beroep. Ik heb sowieso respect voor iedereen die werkt. Of het nu een drukke of rustige baan is. Werken voor je geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |