quote:Op zondag 20 maart 2005 12:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ik doe met veel plezier mijn Goochem achterin mijn lievelingsdier
haha
Klopt, van mij.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:18 schreef funmaster het volgende:
Ik zie hem eindelijk
Funmaster 20 March 2005
ik doe mijn giga Goochem echt op jou achterin !
(Hee, die was niet eens van mij)
Okequote:Op zondag 20 maart 2005 13:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Klopt, van mij.
Ik dacht, bij jou doetie niks dus ik help je maar.
Ik vraag me af wat de webmaster met die berichtjes doet,quote:
quote:Funmaster 20 March 2005
ik doe mijn giga Goochem echt met plezier achterin mijn lievelingsdier ! doe je goed !
Het lukt nog steeds nietquote:mijn lievelingsdier is Goochem ik doe hem giga goed de gordel om ! ! !
Bij mij doet ie het nu ook niet meerquote:Op zondag 20 maart 2005 13:42 schreef funmaster het volgende:
Dit wil ik posten:
[..]
Het lukt nog steeds niet
quote:Op de achterbank doe ik hem met giga veel plezier achterin mijn lievelingsdier!
zo'n onschuldige doet het niet, en al die ranzige welquote:Op zondag 20 maart 2005 13:42 schreef funmaster het volgende:
Dit wil ik posten:
[..]
Het lukt nog steeds niet
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:53 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
zo'n onschuldige doet het niet, en al die ranzige wel![]()
quote:Funmaster 21 March 2005
Goochem is mijn lievelingsdier ik doe hem achterin met plezier ! ! !
Maar wat zeur jij dan jij hebt toch een kindquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:55 schreef erodome het volgende:
Het enige wat ik snert vindt is dat er goochemert uitgedeelt werden aan kinderen en ik er niet 1tje heb, dat is balen, ik wil ook een goochemert!!!!!!!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:19 schreef erodome het volgende:
Ja maar die heeft hem ook niet gekregen en als hij hem had gekregen had hij hem nooit in willen leveren.
Laatst bij de mac donalds een leuk schaapje bij het happy meal, heb hem uiteindelijk gewoon af moeten kopen van de kleine man, u hangt hij aan mijn portomonnee, heb er echt dik voor moeten betalen, anders wilde hij hem niet geven
Haha prachtigquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:24 schreef erodome het volgende:
Ja hij was aan het sparen voor een yu gi oh(schrijf je dat zo) duel disk, ik was geenzins van plan dik 40 euro voor dat ding te betalen, dus heb hem gezegd dat hij maar moest sparen, zo van dat is gelijk een mooie leerschool dat geld niet aan een boom groeit...
Nou les in het water, meneer handeld, doet zaken en is daarna bij zijn opa en oma wezen logeren waar zijn tante ook nog langs kwam, meneer had zijn geld binnen no time bij elkaar, die zorgt wel voor zichzelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |