Ik had Feedback - NWS niet gelezen en de tekst van youssef stond er nog, vandaar denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je zou haast denken dat ze het er om doet.
Je hebt helemaal gelijk Machteld , jij zag dingen staan die bij ons al wegwaren, kan gebeuren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:12 schreef machteld het volgende:
[..]
Ik had Feedback - NWS niet gelezen en de tekst van youssef stond er nog, vandaar denk ik.
Later zag ik 'Is weg' , hetgeen overigens niet waar was, de tekst stond er nog.
Wow, subtiel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:03 schreef yvonne het volgende:
Kan Mutant met spoed zn mail lezen?
Dank je.
Hij wil nog wel eens in #POL rondhangen geloof ik.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:03 schreef yvonne het volgende:
Dank je.
Tering, dit spoort echt niet. =Xquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:03 schreef yvonne het volgende:
Dank je.
Waar zijn de mods btw?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:39 schreef NightH4wk het volgende:
Nu dit opgelost is kan het weer fijn over gedelete posts gaan.
Werk of op een andere manier niet in de buurt van een toetsenbord, het is geen 24/7 baan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:08 schreef NightH4wk het volgende:
Feedback - NWS
[..]
Waar zijn de mods btw?
Jeetje, wat een gekte ditquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:03 schreef yvonne het volgende:
Dank je.
Ze zijn nog vaak op het forum geweest in die periode en het wordt wel vaker genegeerd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Werk of op een andere manier niet in de buurt van een toetsenbord, het is geen 24/7 baan.
Ja, fijn, je post is weg, pech, niet zeiken, next.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:08 schreef NightH4wk het volgende:
Feedback - NWS
[..]
Waar zijn de mods btw?
Open er een topic over. Iig, ik wacht wel.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, fijn, je post is weg, pech, niet zeiken, next.
Herstel NS post is weg, pech, ken beuren, next, niet zeiken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, fijn, je post is weg, pech, niet zeiken, next.
Don't push your luck.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:23 schreef JanPoedel het volgende:
Mutant voor admin !!!
Misschien kom ik je nog tegemoet met iets anders...wacht maar afquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:52 schreef Dagonet het volgende:
Waarom dat slotje? Ik was niet uitgeslowchat!!!
Je hebt het oude SC-topic gevonden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien kom ik je nog tegemoet met iets anders...wacht maar af
OWja die was er ook nog!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt het oude SC-topic gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |