Daar denkt iedereen die actief was in dat topic anders over.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb net dat topic zitten bekijken maar ik kan toch echt V niet de schuld daarvan geven.
dat ben je inderdaad de enige nikkyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar denkt iedereen die actief was in dat topic anders over.
Zoals iedereen wanneer hun topic gesloten wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het waren er dan ook zoveel wilde je zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het topic was om zeep geholpen door V, zoals hij dat wel vaker doet met topics die hem niet aanstaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoals iedereen wanneer hun topic gesloten wordt.
ja goed zo, gewoon lekker gaan ontwijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Het waren er dan ook zoveel wilde je zeggen.
Hij stelt een vraag, krijgt antwoorden met termen als lamlul en hij helpt het topic om zeep?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het topic was om zeep geholpen door V, zoals hij dat wel vaker doet met topics die hem niet aanstaan.
Onzin, aannames. Jij gaat er vanuit dat hij het topic op slot wil gooien (dat op dat moment ook nergens over ging), slingert een opmerking zijn kant op en het topic is verneukt. Dan moet je niet de complete schuld bij Verbal leggen maar ook naar jezelf kijken, als jij niets gepost had was het topic ook niet verneukt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op zijn geheel eigen en welbekende wijze entert Verbal het topic, met als enige bedoeling het topic om zeep te helpen om het zo snel mogelijk op slot te kunnen gooien. Verbal krijgt niet voor niets die replies.
En er wordt ook zoveel nieuws gezegdquote:Er was wel degelijk discussie, de discussie loopt intussen ook gewoon door nu. Zonder Verbal, vandaar dat we nu al aan deel 3 zijn van dit topic en het einde is nog niet in zicht.
quote:Iemand die zich staande kan houden in een discussie en
waarvan wij er het volste vertrouwen in hebben om discussies
onpartijdig te kunnen beoordelen ook al is hij er ten volste in
verwikkeld.
Wat dacht je dat ik net gedaan had, ik heb net 4 reacties weggehaald van onder andere jou, SCH en aaah.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
lachen die mutant in nieuws... haal dan dat gemekker van die sch ook maar weg.
dat belerende handje staat er nog oost-indiër.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik net gedaan had, ik heb net 4 reacties weggehaald van onder andere jou, SCH en aaah.
Gaan we normaal doen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat belerende handje staat er nog oost-indiër.
Gezag heb je of je hebt het niet. Flink oefenen hoor en aan het begin niet teveel als user posten om respect af te dwingen!quote:
even voor de duidelijkheid. ik waardeer dat je het belerende handje toch hebt weggehaald. dat soort dingen lokt namelijk offtopic reacties uit.quote:
Ligt eraan, borsthaar en schaamhaar is nog wel normaal. Rughaar wordt al wat abnormaler.quote:
Met andere woorden:quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt eraan, borsthaar en schaamhaar is nog wel normaal. Rughaar wordt al wat abnormaler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |