die spelen we door naar Beev.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, hoi, hoe zit het met het tournament?
Beev heeft er een puinhoop van gemaakt deze keer...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, hoi, hoe zit het met het tournament?
Ik was gisteren in Oud-Zuid, en moet zeggen dat het er allemaal erg gezellig enzo uit ziet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En BVO jij als (bijna) Rotterdam beetje zeggen dat Amsterdam cool is
Nogmaals,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef niksan het volgende:
[..]Ze gunnen het me niet Bupa
Wel lief van je
Weet je wat?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef niksan het volgende:
[..]Ze gunnen het me niet Bupa
Wel lief van je
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Oud-Zuid, en moet zeggen dat het er allemaal erg gezellig enzo uit ziet..
quote:
Ik zwaaide net inderdaad ook alquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Zwaaide je net ook al??
wacht...
hier komt ie...!!
.
Beeeeevepeev?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
die spelen we door naar Beev.....
Zoiets:quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je wat? [afbeelding]
Ik zet gewoon jouwnaamtopic
in de OP-tekst
*gniffel*
Welke?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Het tournament loopt gewoon goed hoor..
Zhenar lijkt de halve finale in te rollen, de andere 3 duels gaan ook goed, eentje is er zelfs al beslist..
Waarom überhaupt een tweede keer dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zoiets:
Hij had een paraplu bij zich(voor een vijftienjarig meisje is dat heel fout
)
We gingen naar de film, en toen was ie heel nerveus. Hij probeerde iedere keer half iets, maar toch maar niet. Toen gingen we wat eten en had hij niks boeiends te vertellen en toen ging ik naar huis.
De tweede keer was al iets beter, maar nog niet veel soeps
Jij en Bupatih staan allebei licht voor, maar uiteraard is ZOWIEE weer als eerste door.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke?
Volgens mij heeft Airelle van mij gewonnen... maar das ook logisch, zo een mooie en lieve vrouw, die wint wel van me hoor
Zhenar is gewoon goedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Het tournament loopt gewoon goed hoor..
Zhenar lijkt de halve finale in te rollen, de andere 3 duels gaan ook goed, eentje is er zelfs al beslist..
Je bent 15... dan denk je niet na..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom überhaupt een tweede keer dan?![]()
.
Ik was alleen maar bang dat hij vreemd ging met zijn moederquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Mag ik terugkomen,meester?![]()
Goed!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zwaaide net inderdaad ook al
Maar nu heb je het gezien
Hoe is het?
Omdat ie met chatten zo lief leekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom überhaupt een tweede keer dan?![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |