abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2005 @ 10:38:52 #26
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25629797
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:32 schreef Modwire het volgende:
So what?? Anders springen ze voor een trein... dan heb ik het liever zo...
  maandag 21 maart 2005 @ 10:56:03 #27
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25630209
"Medicins don't kill people, people kill people."
pi_25651643
Met een creditcard kan je online zware medicatie krijgen zonder recept, ligt eraan waar je besteld natuurlijk.
Verder vind ik dat iedereen mag bepalen of diegene dood wilt.
Dat de ouders het niet leuk vinden is natuurlijk hun probleem, dan had je maar geen kind moeten maken, maar dat willen ze niet inzien.
Ik heb het dus over jongeren die zelfmoord plegen.
En zeg nou zelf, tegenwoordig is een mensenleven niks meer waard, dus wat doen we moeilijk.
Er sterven dagelijks vele mensen omdat wij zo egoistisch bezig zijn, ik dus ook, en het interesseert me ook niet zoveel.
@luna
pi_25653289
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 01:02 schreef boempa het volgende:
Met een creditcard kan je online zware medicatie krijgen zonder recept, ligt eraan waar je besteld natuurlijk.
Verder vind ik dat iedereen mag bepalen of diegene dood wilt.
Dat klopt wellicht, maar niet op deze manier. Als er via een onjuiste makkelijke manier aan medicijnen gekomen kan worden, moet dit aangepakt worden.
Feit dat men makkelijk van brug kan springen is toch geen reden voor de NS om te zeggen dat ze op bepaalde trajecten geen hekken moeten gaan plaatsen?

Dat de ouders het niet leuk vinden is natuurlijk hun probleem, dan had je maar geen kind moeten maken, maar dat willen ze niet inzien.
[/quote]
Je gaat wanneer je beslist om een kind te krijgen de kans dat het kind ooit zelfmoord kan plegen meenemen in je keuze? Wat een onzin zeg.
quote:
Ik heb het dus over jongeren die zelfmoord plegen.
En zeg nou zelf, tegenwoordig is een mensenleven niks meer waard, dus wat doen we moeilijk.
Er sterven dagelijks vele mensen omdat wij zo egoistisch bezig zijn, ik dus ook, en het interesseert me ook niet zoveel.
Heel vaag. Zou mooi makkelijk zijn. 'Ach, er sterven dagelijks zoveel mensen, laten we maar niks meer aan de verkeersregels doen'. Of 'ach, er sterven dagelijks zoveel mensen, laten we de ziekenhuizen maar sluiten, het helpt toch niks'. Ook hier: wat een onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')