abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25589146
Hoihoi,

Ik ga binnekort mijn donkergrijze (amalgaam) vulling vervangen door witte.

Heeft iemand ervaring met het vervangen?

Welke boor wordt er voor gebruikt en hoe erg is de pijn? Worden er wel eens verdovingen voor gebruikt of is dat totaal niet nodig aangezien het een milde ingreep is?

Groetjes Hanneke

[ Bericht 0% gewijzigd door Hanneke1983 op 19-03-2005 16:27:10 ]
pi_25590035
Ik heb afgelopen jaar mijn amalgaam vullingen laten vervangendoor witte. Ik werd wel verdoofd en heb er dus niks van gevoeld. Doen!!
geniet nooit met mate
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:00:48 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25590072
Ja, recentelijk nog vier laten vervangen. Wel met verdoving en dan voel je niks. Een verdoving zou misschien niet hoeven als het gaat om een tamelijk oppervlakkige vulling, maar ook dan kan bij het weghalen nog blijken dat er iets dieper moet worden schoongeboord. Ik zou dus maar gewoon om een verdoving vragen.

The love you take is equal to the love you make.
pi_25590491
Hoi!!!

Ik moest toevallig op de 16de hetzelfde laten doen...
Het was niet pijnlijk en het gebeurde ZONDER verdoving.Je voelt wel wat dat is wel zeker, maar niet zo'n pijn als bij een gaatje...Die van mij was best wel diep (denk ik).
Het was binnen een 15 minuten klaar, dus redelijk snel,vind ik.

Je hoeft helemaal niet bang te zijn (ik was ook behoorlijk bang, maar achteraf zeg ik dat het meeviel.)

Success en Grtz Gabika
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
pi_25590771
Ik vond t niet zo'n fijn gevoel maar ja..boren is nou eenmaal niet mijn ding, of t nou vulling vervangen is of een gaatje. T gebeurd bij mij altijd zonder verdoving btw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')