quote:
Albert Verlinde wilde RTL onder druk zetten met John Williams
Speelde Albert Verlinde hoog spel toe hij dit weekend aan John Williams op de radio vertelde dat hij de opvolger zou worden van Beau van Erven Dorens bij RTL Boulevard? Het heeft er alle schijn van, want luttele uren nadat Zijonline, uw dagelijks roddelblad op interrnet onthulde dat Williams slechts een contract tot het einde van dit seizoen heeft, kwam Alberts werkgever RTL met het nieuws dat Williams helemaal niet de vaste opvolger van Beau wordt, maar slechts een van de vier namen is die het seizoen bij Boulevard mogen volpraten, omdat Beau nu echt weg wil...
Wilde Albert Verlinde zijn zijn doordrijven en werkgever RTL onder druk zetten door John Williams op de radio te vertellen dat hij de opvolger van Beau van Erven Dorens wordt bij RTL Boulevard? Albert moet namelijk geweten hebben dat RTL heel andere plannen had... Maar Alberts baszen waren niet onder de indruk en reageerden met een persverklaring waarin staat dat John Williams slechts een contract tot het eind van dit lopende seizoen heeft en Williams ook in die maanden niet de vaste presentator van het programma wordt...
De in de afgelopen weken veel genoemde Jeroen Kijk in de Vegte als de nieuwe Beau is dan ook nog niet helemaal afrgeschreven als opvolger van Beau.
Het worden spannende tijden voor John Williams, de man die Beau opvolgt als presentator bij RTL Boulevard. Doorgaans goed ingevoerde bronnen in de tv-wereld weten namelijk te vertellen dat Williams een noodgreep is van RTL, omdat Beau zo snel mogelijk wil vertrekken en de beoogde opvolger Jeroen Kijk in de Vegte (nog) niet beschikbaaar is.
Williams heeft dan ook maar een presentatiecontract tot het eiind van dit seizoen bij Boulevard. Bewijst hij zich in de komende maanden niet als de ideale opvolger van Van Erven Dorens dan zou RTL alsnog Jeroen Kijk in de Vegte achter de presentatiedesk van Boulevard willen zien.
Jeroen Kijk in de Vegte zelf sluit dan ook niet uit dat hij toch nog RTL Boulevard gaat presenteren. De beoogde opvolger van Beau kon zich echter niet losmaken van Veronica, waar hij op dit moment het bedroevend laag scorende (100.000 kijkers, red) Be a Moviestart presenteert, een Idols-cloon voor jongens en meisjes die een filmcarriere nastreven...
Kijk in De Vegte kreeg van Veronica, onderdeel van de SBS-groep en de grootste concurrent van RTL, dan ook geen toestemming om nu al de plek van Beau in te nemen. Kijk in de Vegte acht zo ook geschikt als op volger van Beau omdat het programma veel weg heeft van wat hij op de radio met Ruud de Wild gedaan heeft.
Be a Moviestar loopt tot noig 2 juni als het niet eerder van de buisehaald wordt vanwege de bedroevende kijkcijfers.
Of KidV na 2 juni alsnog naar RTL Boulevard gaat, liaat hij in het midden. Het kan best zijn dat RTL ondertussen iemand vindt die ze veel leuker vinden, zei hij bij BNN's Storing.
John Williams kreeg dit weekend live op de radio te horen gekregen dat hij de opvolger van Beau van Erven Dorens bij RTL Boulevard wordt.
Williams was te gast in het programma van Albert Verlinde op Noordzee toen hij het voor hem goede nieuws te horen kreeg.
Afgelopen woensdag mocht John Williams al voor één keer Beau van Erven Dorens vervangen bij het succesvolle programma.
Op Noordzee FM vertelde Williams dat hij afgelopen woensdag erg zenuwachtig was. "Ja, dat klopt, ik liep ook veel te snel naar dat stoeltje, ik had het idee dat ik me daar moest verstoppen en dat stoeltje heb ik nodig om tot rust te komen. Maar jij stuurde me al gelijk terug: Nee! NOG NIET!! Haha. Maar het was mooi, en toen was het ijs een beetje gebroken".
De reacties op het presenteren van John waren erg positief. "Ik heb geloof ik wel 92 sms-jes gekregen van vrienden, dus dat was erg leuk. En op de radio waren ze ook heel erg positief, dus dat was echt fantastisch, heel leuk".
En toen kwam Albert met het verlossende woord, John mag Boulevard gaan presenteren. hij kon het bijna niet geloven: "Ik had het echt niet verwacht, ik sta nog in mijn boxershort, haha. Maar is het echt waar? Geweldig, heel erg bedankt!"
Een RTL-woordvoerder liet, zondag, nadat ZIJonline onthuld had dat Williams slechts een contrsct vooor drie maanden had, weten dat een pool van presentatoren het programma RTL Boulevard aan elkaar gaat praten.
Een van de presentatoren uit de pool is John Williams, bekend van het programma Lijn 4. Het heeft er dan ook alle schijn van dat Albert Verlinde John Williams blij gemaakt heeft een dode mus...
(bron:zijonline/noordzeefm/medialog/storing)