abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25726145
natuurlijk wil ik er zelf wel geld in steken, maar ik zag ergens een project voor 3 maanden van 2500 euro........

Is dit een reeel bedrag ? (zo ja, dan kan ik het dus wel vergeten )
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:36:57 #27
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25726439
Het hangt er nogal wat vanaf waar dat project is en wat je krijgt voor die 2500 euro...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25845141
Voor de liefhebbers:
quote:
Daten voor je toekomst

Op zondag 3 april organiseert de Club van 2000 de Netwerklounge in 11, Amsterdam. De Club van 2000 is een netwerk van jongeren tussen 17 en 27 jaar die interesse hebben in ontwikkelingssamenwerking en daar iets mee willen in hun carrière of vrije tijd. De Netwerklounge is bedoeld voor jongeren die nu of later willen werken in het veld van internationale samenwerking. Er is veel aandacht voor netwerken, inhoudelijke informatie en het uitbreiden van jouw skills, en JIJ staat centraal. Je bepaalt zelf je programma, bepaalt zelf waar je behoefte aan hebt en wij focussen op een realistisch beeld van de mogelijkheden. Een carrière in de internationale samenwerking hoeft zich niet te beperken tot de ontwikkelingsorganisaties. Ook het bedrijfsleven biedt voldoende mogelijkheden... Tijd voor een reality check!

Het programma start om 14.00 uur en bevat verschillende onderdelen die jou op weg moeten helpen. In de workshops word je getraind in solliciteren (door bijvoorbeeld ICCO, Randstad en VSO), netwerken (door Dace4life) en omgaan met faalangst. Tijdens de één-op-één sessies checkt een P&O medewerker jouw CV, kun je een sollicitatiegesprek oefenen en geven stylisten je styling advies. Tijdens de inhoudelijke talkshows praat je mee over de laatste ontwikkelingen binnen het veld van internationale samenwerking of over de mogelijkheden die het bedrijfsleven op dit terrein biedt (o.a. met TPG die haar World Food Programma toelicht). Daarnaast kan je in discussie met VVD kamerlid Zsolt Szabó die pleit voor afschaffing van de huidige ontwikkelingsactiviteiten. In de info shops kan je daten met jonge professionals van ontwikkelingsorganisaties én uit het bedrijfsleven (o.a. CMC, Hivos, FairFood, Music Mayday, DeNieuwe Omroep, NCDO, CARE, Ecorys), die jou vertellen welke mogelijkheden er zijn om binnen dit veld aan de slag te gaan. En verder: speeddaten met andere Clubbers, geïnspireerd raken door andere jongeren die hun eigen droombaan gecreëerd hebben, een 'lift-pitch' met een mystery guest, tips en workshops voor "Doe het zelf'en" op de bank met de Vacaturebankdiva, loungen, eten, entertainment met Raymzter, Complex en Corey en meer!

Meer info over het programma, en aanmelden gaat via www.clubvan2000.nu. Er is plek voor maximaal 300 deelnemers: vol = vol! De netwerklounge is gratis...

Check www.clubvan2000.nu voor meer info.
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:05:19 #29
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25849817
Ik kreeg 'm ook net!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25857651
club van 2000 kende ik al ja
pi_26468619
er zijn inmiddels wat vorderingen:

via toevalligheden ben ik iemand tegengekomen die kenissen heeft in Equador waar ik volgens die vrouw meteen terecht zou kunnen. Zou ik in principe al onderdak hebben.

Verder een tante die de vliegreis zou willen lenen.........

brrrrrrrrr ik weet het echt niet :S

edit: het project is www.kinderenvanecuador.nl , een project opgestart door een meisje hier uit de buurt. Dat kleinschalige trekt me ook wel eigenlijk.
pi_26478658
Hoe lang kan je weg?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26478669
3 maanden

edit: langer kan ook, maar 3 maanden lijkt me een prima tijd.
pi_26478705
Je hebt dat toch een mooi back-up plan als het eerste om wat voor reden dan ook niet bevalt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26478985
back-up plan?
pi_26479049
Je kan bij 2 projecten gaan werken zeg je. Ik zou er voor een gaan en een in je achterhoofd houden
pi_26479091
ja je kunt bij duizenden projecten aan de slag.

Het moeilijke is meer wel/niet doen......

maar evengoed bedankt voor je reactie
  maandag 20 juni 2005 @ 11:09:37 #38
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28083248
Ik kwam de volgende website tegen voor geïnteresseerden (aangezien deze vraag steeds terugkomt).

http://www.stichtingweeskind.nl/vrijwilligers.html

Ik heb zelf geen ervaring met deze stichting, maar de informatie die ik lees klinkt mij goed in de oren. Ze zijn niet commercieel en lijken serieus het belang van de kinderen eerst te zetten. Daarnaast bieden ze een redelijk solide talencursus aan. Ook hier moet je betalen, maar gezien de periode (16 weken), inclusief verblijf en talencursus vind ik 1900 euro behoorlijk mee vallen!
  woensdag 28 februari 2007 @ 18:32:14 #39
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46780237
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bij mijn opleiding (SPH) doen ze ontwikkelingshulp als buitenlandstage. Maar dat kost nog al wat (vijf duizend euro), dus zijn er ook niet veel studenten die dat doen.

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen, daarom hou ik deze topic ff in de gaten.
Grappig dat ik een oud berichtje terug vind. Ik ga nu komende zomervakantie 2 weken (okay niet bepaald lang) ontwikkelingswerk doen in Indonesie via mijn opleiding. Zwaar gesubsideerd door Xplorer waardoor ik niet meer dan 250,- kwijt ben (alles incl.), hoewel ik het land zelf wel wat zal uitgeven.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')