Tuurlijk heb ik nog snoepquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was hij toch al![]()
Nouja, ander onderwerp.
Heb je nog snoepjes over?
*handjes omhoog doetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk
Oja, nog een paar handjes omhoog, en ik ga
Ik woon dan ook in Enschede. Ze zullen wel niet aankomen dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb er twee je kant op gestuurd, ik heb echter geen adres, en Roosendaal - Groningen is een kuteind weg, dus ik zou er niet teveel van verwachten.
JE ZEI GRONINGEN!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb er twee je kant op gestuurd, ik heb echter geen adres, en Roosendaal - Groningen is een kuteind weg, dus ik zou er niet teveel van verwachten.
Deze bedoelde ik niet, maar goed je bent een man , ik vrouwquote:
Niet meer in die eerste bak, maar wel in die 2equote:
Ik weet nu ook eigenlijk niet meer waarom ik dacht dat jij in Groningen resideert.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in Enschede. Ze zullen wel niet aankomen dus.
quote:
Het is allebei ver weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik weet nu ook eigenlijk niet meer waarom ik dacht dat jij in Groningen resideert.
Nee, ik kwam er niet uit over de prijs met die #:%@:% meneerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat hij nu weer heeft gedaan.
Word er weer een heel topic aan besteed
dan maar figuurlijk doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik niet, maar goed je bent een man , ik vrouw
Djees, altijd dat letterlijke gedoe is vermoeiend
Djeezzz... wou die #:%@:% meneer niet eens een prijsje met je makenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er niet uit over de prijs met die #:%@:% meneer![]()
Bied hem een snoepje aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
wat had je willen kopen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die aasgier wilde géén euro van zijn 'superlage' prijs afdoenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Djeezzz... wou die #:%@:% meneer niet eens een prijsje met je maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |