Hij heeft zichzelf afgelopen nacht weer briljant gedragenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ? Mja, er zijn dan ook niet veel meer over die "aardig" tegen hem doen![]()
Daar zijn vrouwen voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet ik wel opstaan en bier uit de koelkast pakken. Zwaar leven.
Misschien, als ik om 05:00 wakker wordt morgen dan ben ik wellicht weer om 0500 uit mijn nest.quote:
je moet er wel wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet ik wel opstaan en bier uit de koelkast pakken. Zwaar leven.
Ik zal maar niet vragen wat hij nu weer heeft gedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf afgelopen nacht weer briljant gedragen
Je moet overigens wel dol op schelden zijn![]()
quote:
wie?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
Het is toch wel wennen, een GCSC zonder AMD.
Ach, laten we zeggen, dat hij zich lekker populair heeft gemaaktquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat hij nu weer heeft gedaan.
Word er weer een heel topic aan besteed
ik heb best veel gedaan, alleen niet aan de garagequote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Duidelijk, weer geen zak uitgevoerd![]()
schatje ben je toch...
Hartstikke wennenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
Het is toch wel wennen, een GCSC zonder AMD.
Welkom in GCSC - Hartverscheurende understatements.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, laten we zeggen, dat hij zich lekker populair heeft gemaakt![]()
Dat was hij toch alquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, laten we zeggen, dat hij zich lekker populair heeft gemaakt![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb best veel gedaan, alleen niet aan de garage
Ik heb er twee je kant op gestuurd, ik heb echter geen adres, en Roosendaal - Groningen is een kuteind weg, dus ik zou er niet teveel van verwachten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Goed zo. Stuur je ze even deze kant op?
Tuurlijk heb ik nog snoepquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was hij toch al![]()
Nouja, ander onderwerp.
Heb je nog snoepjes over?
*handjes omhoog doetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk
Oja, nog een paar handjes omhoog, en ik ga
Ik woon dan ook in Enschede. Ze zullen wel niet aankomen dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb er twee je kant op gestuurd, ik heb echter geen adres, en Roosendaal - Groningen is een kuteind weg, dus ik zou er niet teveel van verwachten.
JE ZEI GRONINGEN!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb er twee je kant op gestuurd, ik heb echter geen adres, en Roosendaal - Groningen is een kuteind weg, dus ik zou er niet teveel van verwachten.
Deze bedoelde ik niet, maar goed je bent een man , ik vrouwquote:
Niet meer in die eerste bak, maar wel in die 2equote:
Ik weet nu ook eigenlijk niet meer waarom ik dacht dat jij in Groningen resideert.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in Enschede. Ze zullen wel niet aankomen dus.
quote:
Het is allebei ver weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik weet nu ook eigenlijk niet meer waarom ik dacht dat jij in Groningen resideert.
Nee, ik kwam er niet uit over de prijs met die #:%@:% meneerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |