Andere mensen een beetje aan het huilen brengen!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh dit is genieten voor mij hoor!![]()
laten we er geen gewoonte van maken hequote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed plan!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, ik ga een taart bakken, ter ere van het overlijden
Lalalaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Champie met taart!
Weer eens wat anders dan de koffie met cake!
Ook voor mijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb het al geprint, uitvergroot en boven mijn bed gehangen!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laten we er geen gewoonte van maken he
Och, het is weer eens iets anders dan kusje, knuf, schatje, lieverd, poepie, knuffeltje hè.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:58 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Kan het dan niet ergens anders over gaan?![]()
KUSJE KROEL KROEquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Och, het is weer eens iets anders dan kusje, knuf, schatje, lieverd, poepie, knuffeltje hè.....![]()
Het heugelijk overlijden bedoel je? Tja, dat weet je met AMD nooit. Hij heeft al leukemie overleefd en de tsunami en de watersnoodramp en een vulkaanuitbarsting en een onthoofding en een hersenoperatie. Dus tja, 't is een bikkeltje hè?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:08 schreef Renesite het volgende:
Vanaf hoe laat is het goede nieuws?
Het scheelt misschien als je eerst opstaat, en dan pas gaat drinken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben gaar
5:00 opstaan op zaterdag is veels te vroeg. Vooral na 2 halve liters bier.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het scheelt misschien als je eerst opstaat, en dan pas gaat drinken.
Bier op bed is in ieder geval wel origineel.
en morgen alweer op tijd eruitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben gaar
5:00 opstaan op zaterdag is veels te vroeg. Vooral na 2 halve liters bier.
Briljant plan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef QyRoZ het volgende:
Over bier gesproken, daar is het weer tijd voor.
daar was ik al achterquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef QyRoZ het volgende:
Over bier gesproken, daar is het weer tijd voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |