Die link is toch al gepost? Ikke nie wetuh hoor... Blond in hart en nierenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Es, weet jij hoe je een link kan plaatsen naar een topic, maar dat het dan ook naar een bepaalde pagina is?
Ja maar het is gewoon sterker dan jezelf hè?quote:
als je het zelf wilt kunnenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al gebeurdDank MutZ en D.Rose!

Ik word er zo verdrietig van...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon sterker dan jezelf hè?
We doen straks gewoon alsof het niet is gebeurd![]()
Ah handig, wist ik niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je het zelf wilt kunnen
klik in de post met rechtermuisknop op [afbeelding]
selecteer 'snelkoppeling kopieren'
en dan ff ergens 'pasten'
Legaal chatlogs plaatsen ookquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar legaal AMD mogen doodwensen is toch wel wat waard?
Die heb ik niet.... bovendien had ik 'm al binnen 3 zinnen geblockedquote:
Mwah... de lol is er wel vanaf eigenlijk...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar legaal AMD mogen doodwensen is toch wel wat waard?
Ik gaf um net nog de kans om zn ftp gegevens te gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb ik niet.... bovendien had ik 'm al binnen 3 zinnen geblocked.
Na de zin: Me hamstur is doohood... wat moet ik nouhou...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:27 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Ik gaf um net nog de kans om zn ftp gegevens te geven
nee, dat je niet 'te oud' bentquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij impliceert dat ik oud ben?![]()
![]()
door de wc spoelen was dat toch altijd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:30 schreef es70 het volgende:
Iemand die niet eens kan verzinnen dat je die in de kliko moet flikkeren![]()
Ja het wachten is eigenlijk tot de ster van de avond zelf reageert...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah... de lol is er wel vanaf eigenlijk...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
door de wc spoelen was dat toch altijd?
Tenzij hij zich natuurlijk nu eindelijk eens een hartverknettering heeft getraindquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het wachten is eigenlijk tot de ster van de avond zelf reageert...
ja, veel positieverquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja, dat is heel wat anders
Eh denk ik....
Maak me nou niet blij met een dooie amd....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Tenzij hij zich natuurlijk nu eindelijk eens een hartverknettering heeft getraind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |