quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, leuk... En nou probeer ik gewoon dezeen die
te vermijden omdat ik lurk in ONZ
.
![]()
Sssssttttttttttttt! Wat zeg ik nou, begripvolquote:
Ja, ga jij nog ff lachen ook trut.quote:
Goed zo. Het zijn gewoon josti-smilies. Niet dat ik iets tegen josti's heb. Zolang ze geen Jeffrey heten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, leuk... En nou probeer ik gewoon dezeen die
te vermijden omdat ik lurk in ONZ
.
![]()
Zo 2002?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Sssssttttttttttttt! Wat zeg ik nou, begripvol.
Ja, maar.... maar.... Er wonen josti's tegenover me, dan klikt het ineens toch een stuk makkelijker opquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Goed zo. Het zijn gewoon josti-smilies. Niet dat ik iets tegen josti's heb. Zolang ze geen Jeffrey heten.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar.... maar.... Er wonen josti's tegenover me, dan klikt het ineens toch een stuk makkelijker open
. Ik zal proberen er op te letten als u in onze aanwezigheid bent meneer
.
quote:
Dat is onderweg naar morgen!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:22 schreef es70 het volgende:
[..]Hartstikke hip en 2005, als ik die breezah's mag geloven
.
quote:
Wat nouquote:
Mag ik hopen voor je ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat nou. Hij is meer meneer dan ik ooit zal worden
.
Tja, 't valt altijd een beetje tegen als je het al een keer gezien hebt hè?quote:
Gelukkig had ik iets anders te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, 't valt altijd een beetje tegen als je het al een keer gezien hebt hè?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, ik kan die van mij () best een avond of 2 per jaar alleen laten. Moet natuurlijk niet veel vaker gebeuren, dan raakt 'ie overspannen...
![]()
quote:
Ik keek vroegah, ik was 8 ofzo, eerst ONM, toen Goudkust en toen Goedentijden, toen een comedy tot 9 uur en dan bed inquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's jouw favo zeep, dat je het zo goed weet?
![]()
Is die ellende al zo lang op de tvquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik keek vroegah, ik was 8 ofzo, eerst ONM, toen Goudkust en toen Goedentijden, toen een comedy tot 9 uur en dan bed in
Marsipulamiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |