kwam zomaar in me opquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is best slim bedacht![]()
Hoe verzin je het
veel plezier Stuquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:00 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even GTST kijken, tot later allemaal
![]()
![]()
Waar was jij vorige week, ik heb je gemistquote:
ik zet kopspijkers erbij aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:00 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
Bezig.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar was jij vorige week, ik heb je gemist.
Tis zaterdag, lieverdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:00 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
Net als AMD, een puist die niet weg te krijgen is... met allerlei smeerseltjesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, zeg, is díe eigenlijk al dood?![]()
Valt best mee hoor, ik kan die van mij (quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:03 schreef gurlie het volgende:
[..]
Bezig.
Ja dat krijg je met mannen enzo daar moet nu ook ineens weer tijd in gestopt worden.
Het is gewoon een beetje drukjes.
Hij neemt het op schat, hij wil geen avond zonderquote:
Op precies de goede tijd kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij neemt het op schat, hij wil geen avond zonder. Herhaling is beter dan helemaal niets....
Ja, tuurlijk, anders voelt het niet goed, duh....quote:
Dan krijg je "de klik" nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, anders voelt het niet goed, duh....![]()
Nee, precies... En wel een beetje begripvol blijven, 't is een heel erge verslaving hoor, GTST... Ben je gerust niet zomaar vanaf. En niemand die je dan een bekertje van het een of ander aanbied om het leed wat te verzachten...quote:
GTST is zoooo 1999quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, precies... En wel een beetje begripvol blijven, 't is een heel erge verslaving hoor, GTST... Ben je gerust niet zomaar vanaf. En niemand die je dan een bekertje van het een of ander aanbied om het leed wat te verzachten...![]()
Ja, leuk... En nou probeer ik gewoon dezequote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je bij mij bekend bent ben je algemeen bekend. Simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |