Wat moet een auto nou met een buideltasje ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
blackoutkit (front) - donkere kappen voor over de mistlampen
sill protection - dorpelbeschermers
lugnutcovers(chrome) - moerdopjes, voor de wielen
fannypack - buideltasje
Voor om je middel, duh!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat moet een auto nou met een buideltasje ?
Wit is niet coolquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook dat aanbod is vergeleken bij Wit en Rood een stuk kleiner![]()
doorzoeken danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook dat aanbod is vergeleken bij Wit en Rood een stuk kleiner![]()
Nee, wit is inderdaad niet coolquote:
die hang ik om de medepassagierquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat moet een auto nou met een buideltasje ?
Precies, ik heb ook geen haast, en heb liever iets, waar ik blij mee ben, dan óók blijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
doorzoeken dan
ik koop altijd precies wat ik wil, of ik koop het niet
Sommige mensen zijn minder veeleisend....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
doorzoeken dan
ik koop altijd precies wat ik wil, of ik koop het niet
Ik ben niet superveeleisend, en ga ook zéker niet meer betalen voor iets, om het persé te hebben ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn minder veeleisend....
da's de goede instellingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook geen haast, en heb liever iets, waar ik blij mee ben, dan óók blij![]()
tja, dan heb je waarschijnlijk sneller gevonden wat je zoektquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn minder veeleisend....
Hee stranger, hoe is het met je?quote:
We rommelen gewoon maar doorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hee Es.
Ja druk, maar opzich wel oké. En met jou?
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben algemeen bekend.
BN'er bijna.
16 dagen geledenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben algemeen bekend.
BN'er bijna.
Hij is genioosquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is best slim bedacht![]()
Hoe verzin je het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |