Stel he, als Ralph Inbar nog leefde en als grap zou er stiekem een grote kameleon in je huiskamer worden gezet, en dan kom jij thuis zoals altijd en dan kwam je dat beest tegen, hoe zou je dan reageren?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die hadden ze ook, maar vond ik Eng.. Met spikkeltjes en stekeltjes enzo.
Pup heeft 't nog niet en het schijnt overal uitverkocht te zijn... en ook wel ff te duren voordat ze weer met spellen komen want de servers zitten te volquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
woohoo ik won van een warrior 2 lvls hoger als ik
Oehquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Cybart het volgende:
Imy blender
zit nu te genieten van een Kiwi-Banaan-Aardbei-Sinaasappel-Juice met alleen maar vers fruit
Mjammie
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Cybart het volgende:
Imy blender
zit nu te genieten van een Kiwi-Banaan-Aardbei-Sinaasappel-Juice met alleen maar vers fruit
Mjammie
op het station zit nu ook voortaan een shakiesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh(tis dat ik doodga van kiwi)
Bij de Bagle & Juice op de Kleine Berg hebben ze ook van die superlekkere vers fruit sappen
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:05 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik zit via SMS een jongen voor Wizard Dragon te versieren, terwijl Wiz bij hem in dezelfde ruimte staat
Lang leve Soda????quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Chapeau!
*kling!*
Hier staat ook een blender in de keuken, maar ik maak me nogal zorgen over het bacterie-gehalte....
they sure are!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Blenders zijn cool
Dan zou Ralph Inbar alsnog sterven, denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel he, als Ralph Inbar nog leefde en als grap zou er stiekem een grote kameleon in je huiskamer worden gezet, en dan kom jij thuis zoals altijd en dan kwam je dat beest tegen, hoe zou je dan reageren?
Nee in de treinquote:
Ik gebruik de blender tegenwoordig overal voor. Tomaten pureren voor saus of soep, om appelmoes mee te maken, en verschillende andersoortige sausjes, en zelfs voor eiersalade.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
they sure are!!!!
vooral in de zomer...
kan je de lekkerste cocktails maken![]()
Ja maar daaromquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
Lang leve Soda????
wel goed uitspoelen daarna!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan zou Ralph Inbar alsnog sterven, denk ik..
als je zo'n ding eenmaal hebt kan je eigenlijk niet meer zonderquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik gebruik de blender tegenwoordig overal voor. Tomaten pureren voor saus of soep, om appelmoes mee te maken, en verschillende andersoortige sausjes, en zelfs voor eiersalade.
Vroeger wist ik niet wat ik ermee moest doen... nu kan ik bijna niet meer zonder... en ik heb het te danken aan de reclame van de Magic-Bullet.
ik hoef vast geen smaakpolitie-sticker op te hangen bij julliequote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar daaromhij is nl van mijn huisgenote
Lijkt me lachen, als jij hier komt adviseren over de hygiene
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik hoef vast geen smaakpolitie-sticker op te hangen bij jullie
dat is nou een Bonsai-conifeerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor plantje dit nou is. En d'r zit ook geen kaartje ofzo bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |