dat hele programma is een schandequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
John Williams gaat Boulevard doen!
SCHANDE!
Net wat voor Roemenië om Scrabble online uit te brengenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:09 schreef Prego het volgende:
moet je wel wat voor downloaden enzo
www.isc.ro
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:10 schreef tech het volgende:
[..]
Net wat voor Roemenië om Scrabble online uit te brengen
volgens mij is dat verplicht !quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij de tweede plant zit een kaartje, waarop staat : "NIET GESCHIKT VOOR CONSUMPTIE"..
Zouden er echt mensen zijn die hun kamerplanten opvreten?
bron: http://groups.msn.com/sexysms/stommewaarschuwingenopreclame.msnwquote:Zakje vliegtuigpinda:Gebruiksaawijzing: zakje openen, pinda's opeten
Het zijn twee piepkleine plantjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:39 schreef Waxxer het volgende:Bank neergeklapt, en de hele Peusj volgestouwd??
Ooohhh k had van jou wel verwacht dat je daar liep met zo'n kar, en dan "Oh, pokon kan ik ook wel gebruiken... Oh, en tuinaarde, voor als ik stekjes heb... Ooohh die bloembak is schit-te-rend..... OCH wat een mooie paasstukjes.... Hahaha die is cool voor V.!!......... aaaahhhh wat lief, schildpadjes en toebehoren....."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het zijn twee piepkleine plantjes.. En m'n Peusj is zonder neergeklapte achterbank groot genoeg.
.
De enige planten die ik zelden of niet dood krijg zijn vetplanten of cactussen. Heb je al wat aloëachtigen geprobeerd? In het Afrikaans worden die wel 'kanniedood' genoemd, dat moet wat moed gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo, ik ben even naar 't tuincentrum geweest en volgens de mevrouw aldaar zijn deze plantjes G_E-proof:
Die hadden ze ook, maar vond ik Eng.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:48 schreef AnGabhar het volgende:
Heb je al wat aloëachtigen geprobeerd? In het Afrikaans worden die wel 'kanniedood' genoemd, dat moet wat moed geven![]()
http://home.scarlet.be/~vw893949/2004/html/aloe.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |