400,- netto hypotheek?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:13 schreef creno het volgende:
ik wil ook een huis kopen
ik zou dan in mijn eentje een last van 400euro krijgen (dan komt er nog wel gas/water/licht bij) maar voor dat bedrag kun je tegenwoordig niets meer huren hoor, ja een klein kamertje
wow!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
woei me ouders willen een sauna kopen
tja ik wil in mijn dorpje blijven, en de goedkoopste huurwoningen via de gemeente zijn 350euro in de maand, en dan heb je dus een kleine huiskamer, en een kleine slaapkamer waar net een 2persoonsbed in past, een badkamerTJE, en nog een hokje voor een wasmachine. Het zou voor mij groot genoeg zijn maar als ik zie wat ik zou kunnen kopen (starterswoning) dan koop ik liever.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:14 schreef Prego het volgende:
[..]
das ook niet helemaal waar. ik zie genoeg huizen (eindhoven) te huur voor vanaf 250 euro.. je kan het zo duur maken als je zelf wil natuurlijk
wat doe jij dan voor school?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben blij dat ik nog thuis woon..zeker nu ik komend jaar mn school ga afmaken en een deel daarvan zelf moet betalen.
a.u.b.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit de recensies samengevat:
Ring 2 mist het enge spannende toontje van Ring 1.
Ring 2 is overigens NIET een remake van Ringu 2, maar echt een amerikaanse film... en daar gata ie blijkbaar de mist in.
Maar toch wil ik 'm ook een keertje zien.
oh je vond mbo opleiding toch niet helemaal bij je passen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben na HAVO 3 een half jaar MBO gaan doen en nu dus nix.. moet 3 toelatingsexamens doen en dan HAVO 4 + 5 in een jaar als t goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |