Whahahahaa!!! Dat zal het zijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oeh! Zoiets moet ik ook hebben! Ik had namelijk een soort vetplant-achtige cactus gekocht met gele bloemetjes, en de plantenwinkelmevrouw had me verzekerd dat het een oersterke plant is die maar ééns in de twee weken water hoefde te hebben en alleen bij extreme hitte eens per week.
Maar ja. Kennelijk kan die plant niet tegen Ben Harper muziek ofzoiets..
Kheb nou ook een ligbad (ja je moet iets doen om je badkamer van 5 bij 6 op te vullen) maar ook ik verveel me d'r dood in. Laat ik heel dat ding vollopen, kaarsjes d'rbij, wierook, thee zetten of wijn d'rbij, boekje........ en na 10 minuten denk ik "Blah, kwil d'r uit".quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:15 schreef ajuu het volgende:
ligbad is onzin. nneemt veel plek in. tis nooit echt groot on lekker in te liggen. weet niet hoor. ik verveel me altijd dood in bad. en koelt heel snel af kipje kipje
Doet het niet slecht, inderdaad, maarre... Je zou nog wat aan je woordkeus kunnen doen... Dat je open deur nog niet is ingetrapt kan alleen maar te maken hebben met een vorm van respect.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
thanks
en vanwaar de foto exposure, ik dacht dat het "de" manier was om te integreren in het homo topic
Volgens mij is dit ook iets vetplanterigs maar dan met stengels en heel donkergroen glimmend blad. Dat ding doet het echt enorm goed... en die krijgt zo'n 1x in de 2 maanden water... want hoe ik 't ook wend of keer, het lukt me NIET om te onthouden dat planten water nodig hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oeh! Zoiets moet ik ook hebben! Ik had namelijk een soort vetplant-achtige cactus gekocht met gele bloemetjes, en de plantenwinkelmevrouw had me verzekerd dat het een oersterke plant is die maar ééns in de twee weken water hoefde te hebben en alleen bij extreme hitte eens per week.
Maar ja. Kennelijk kan die plant niet tegen Ben Harper muziek ofzoiets..
je moet er ook een tv bij zetten!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb nou ook een ligbad (ja je moet iets doen om je badkamer van 5 bij 6 op te vullen) maar ook ik verveel me d'r dood in. Laat ik heel dat ding vollopen, kaarsjes d'rbij, wierook, thee zetten of wijn d'rbij, boekje........ en na 10 minuten denk ik "Blah, kwil d'r uit".
maarreh, ons ligbad, daar kan ik met m'n 1.83m makkelijk languit in liggen hoor
ja bij ouders thuis hadden ze een ligbad. probeerde er in te lezen. maar dan viel er weer een suske en wiske in het water. of je lette niet op en de hoeken van je stripboek waren nat.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb nou ook een ligbad (ja je moet iets doen om je badkamer van 5 bij 6 op te vullen) maar ook ik verveel me d'r dood in. Laat ik heel dat ding vollopen, kaarsjes d'rbij, wierook, thee zetten of wijn d'rbij, boekje........ en na 10 minuten denk ik "Blah, kwil d'r uit".
maarreh, ons ligbad, daar kan ik met m'n 1.83m makkelijk languit in liggen hoor
PIMP MY BATHquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:23 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
je moet er ook een tv bij zetten!![]()
Staat er alquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:23 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
je moet er ook een tv bij zetten!![]()
Zo'n consoleding.. Gamecube ofzoquote:
Ik kan idd de SNES van de slaapkamer nara de badkamer verhuizenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zo'n consoleding.. Gamecube ofzo![]()
.
jeetje, jij hebt het goed voor mekaarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
De ene kant van m'n badkamer
(aan de andere kan staat nog een kast, een wasmachine en een droger)
Jaja, I know... waarom zou je wegwillen uit dat huis
Inmiddels hangen die d'r 2quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:34 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
jeetje, jij hebt het goed voor mekaar
ik mis alleen de spiegels?
Ja's een oude foto. Klopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:38 schreef ajuu het volgende:
die foto heb ik al eens gezien volgens mij.
mijn badkamer zit nog in de kast
Uit de recensies samengevat:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:43 schreef BadBadPresident het volgende:
Heeft iemand hier the ring 2 al gezien? en issie any good? want ik ga daar vanavond heen..
Kheb alleen Japanse versie gezien. En ik vond hem heel apart qua verhaal. Nog aparter dan deel 1. Amerikaanse versie zal wel bombastischer zijn met special effects en dramatische muziek/geluiden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:43 schreef BadBadPresident het volgende:
Heeft iemand hier the ring 2 al gezien? en issie any good? want ik ga daar vanavond heen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |