Apart, apart.. onze Sverre kwam ook uit een nest van éénquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef Andoire het volgende:
Wat apart dat het er maar eentje is
En zo lief![]()
Mijn kat heeft het voor elkaar gekregen om er 5 uit te krijgenen zij is een héle kleine kat.
Ze is nu ook aan de pil
aan de pil?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef Andoire het volgende:
Wat apart dat het er maar eentje is
En zo lief![]()
Mijn kat heeft het voor elkaar gekregen om er 5 uit te krijgenen zij is een héle kleine kat.
Ze is nu ook aan de pil
Ja, aan de pil. Nooit gehoord van de Poezenpil of zo?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:54 schreef Sovereign het volgende:
De oogjes beginnen nu een klein beetje open te gaan.
Beiden liggen trouwens dus nu al een week in mijn bed, want daar heeft ze deze dus ook geworpen net als de vorige vier.
Niet erg gezond voor je poes. Geeft verhoogde kans op o.a. melkklierkanker. Dus zeker niet te lang geven. Liever castreren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:05 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja, aan de pil. Nooit gehoord van de Poezenpil of zo?
Te koop bij iedere dierenarts hoor.
Ook kattengek dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef Andoire het volgende:
Ik heb ook 4 katten: papa, mama en 2 zoons![]()
Jaquote:
Inderdaad, of je moet lekker verder willen bijdragen aan het kattenoverschot, wat jij wil!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:49 schreef kissa het volgende:
De hoogste tijd, lijkt mij..............om te steriliseren ........
Heb net nog een kwartier met de kleine in m'n hand gezeten, ze slaapt zo lief.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:36 schreef Bluezz het volgende:
1 is genoeg hiero, maar met dit soort topics wordt je zelfbeheersing zwaar op de proef gesteld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |