Menthol Theoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nog erger.
Slam FM het aller ergst.
Zeker nu met Mental Theo.
Maar als je 5 maanden geen radio hebt gehoord, is het best leukquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
ik zou ook in slaap vallen bij tennis....
Bar_rel is echt grappigBupa-concurrent haha
Never nooitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
ik zou ook in slaap vallen bij tennis....
Bar_rel is echt grappigBupa-concurrent haha
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Never nooit
En ik heb héél wat gemist volgens mij
Een heel topic (165)
Geroddel over mij en Beev
Inso in SC
....
Dat is waar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar als je 5 maanden geen radio hebt gehoord, is het best leuk
Owja.. die staat ook op www.luisterradio.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:12 schreef babette21 het volgende:
ow moeten we radiozender promoten?!City FM Classic Rock
2 topics terug ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:18 schreef babette21 het volgende:
* Babette heeft nog niet gestemd!!!
waar is 't stemformulier?!??!
Dat was eigenlijk maar een grapje aangezien half SC al in de volgende ronde gestemd hadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:17 schreef Christine het volgende:
Sven heeft zijn stem aangepast, kan dan nu de volgende ronde van het toernament starten???
Ik heb gisteren ook één topic gemist... hebben ze daar al gestemd danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk maar een grapje aangezien half SC al in de volgende ronde gestemd had
Waar gaat dat ook alweer over?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gister een OC marathon gehouden van seizoen 1. Wat een vette serie is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |