Het is geen mooi weer geweest vandaagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kortom, geniet nog maar even van de momenteel laaste 2 dagen van het mooie weer
Noorden heeft soms maar weer altijd gelukquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Het is geen mooi weer geweest vandaag
Ik heb ook geen rolwolk gezien hoor, want ik woon aan de kustquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
17 juli niks vernomen van die rolwolk, maar toch wel effe van te voren een dikke vette wolkbreuk van 30 min boven ons hoofd gehad
Maar over de temp moeten ze in het zuiden anders niet klagen
Maar het blijft wel droog waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:16 schreef SpeedyGJ het volgende:Kortom: Het wordt kouder!
Yep, nachtvorst, niet zo vreemd voor maart natuurlijk, maar je hoopt met dit weer in één keer naar de zomer door te stomen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:32 schreef star_gazer het volgende:
Klopt het dat ze vorst opgeven voor volgende week? Zou wel een flinke domper zijn
Leuke kaart inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:11 schreef Weerman het volgende:
Hier een mooie overzicht, wat er nu precies aankomt!:
[afbeelding]
Mooie kaart toch zo?
Het is maar hoe je het bekijkt. Echt baggerweer wordt het niet, maar het lekkere warme weer van nu raken we toch wel kwijt de komende dagen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is dus weer gedaan met het mooie weer begrijp ik?
Mooi weer vind ik "weer waarbij je lekker met aangenaam gezelschap in het warme gras kan liggen met een strooien hoed ver over de ogen getrokken en een madeliefje tussen de tanden, zodanig dat het in de namiddag aangevangen zoenen kan voortduren tot ver na zonsondergang, zonder je druk te hoeven maken over een mogelijk ontluikende bronchitis"quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Al sinds 8.00u helaasquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leuke kaart inderdaad
Ik heb het idee dat blikseminslagen.com er uit ligt, net nu er weer eens onweer voorspeld wordt
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi weer vind ik "weer waarbij je lekker met aangenaam gezelschap in het warme gras kan liggen met een strooien hoed ver over de ogen getrokken en een madeliefje tussen de tanden, zodanig dat het in de namiddag aangevangen zoenen kan voortduren tot ver na zonsondergang, zonder je druk te hoeven maken over een mogelijk ontluikende bronchitis"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |