abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25669753
Ga slapen man, sesamstraat is allang afgelopen .
pi_25670057
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 21:38 schreef Sport_Life het volgende:
Ga slapen man, sesamstraat is allang afgelopen .
Het niveau van je grappen is, net als je opleiding, niet al te hoog.
Maar no-hard-feelings, hoor, jij kan het ook niet helpen.

/edit: Owjah, bijna vergeten, Ontopic, plz
Power perceived is power achieved.
pi_25672268
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 21:46 schreef Modwire het volgende:

[..]

Het niveau van je grappen is, net als je opleiding, niet al te hoog.
Maar no-hard-feelings, hoor, jij kan het ook niet helpen.
Okej even serieus dan: Je weet echt niet wat je mist met MBO hoor , ben echt blij dat ik via deze weg volgend jaar lekker HBO kan doen. Elk jaar wintersport met een aantal docenten (leer je ook de relaxte kant kennen!!! ), in de les beetje chillen en vooral heel veel kaarten , bijna elke zomermiddag de kroeg in duiken ipv lessen volgen (geen enkele les is verplicht tegenwoordig) en zo kan ik nog wel even doorgaan . En voor mij komt het helemaal mooi uit als ik straks afgestudeerd ben op HBO als commerciele econoom met een bedrijfseconomie/accountancy achtergrond! . Maar zoals gezegd, het is lekker chillen, totdat de toetsweek komt, dan moet je ff hard leren en daarna kan je weer genieten! .

[ Bericht 8% gewijzigd door Sport_Life op 22-03-2005 23:01:40 ]
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:56:42 #79
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25674389
Elke student is verplicht om de avond voordat hij de volgende dag naar de( tand)arts gaat zich zelf zo lam te zuipen en zoveel broodjes shoarma te eten dat de beste man (of vrouw natuurlijk om politiek correct te blijven) binnen 2 minuten bewusteloos op de grond ligt vanwege de dampen die uit je mond komen.
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:10:54 #80
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_25718084
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Elke student is verplicht om de avond voordat hij de volgende dag naar de( tand)arts gaat zich zelf zo lam te zuipen en zoveel broodjes shoarma te eten dat de beste man (of vrouw natuurlijk om politiek correct te blijven) binnen 2 minuten bewusteloos op de grond ligt vanwege de dampen die uit je mond komen.
Een doe-het-zelf verdoving dus, met al die alcohol.
pi_25732297
- Alles weggooien waar schimmel op zit of wat smerig ruikt. Om te voorkomen dat je na een avondje stappen thuis nog een broodje kaas eet en er de volgende ochtend ineens aan denkt dat kaas helemaal niet groen hoort te zijn
- Niet 's nachts bezopen tegen kerken en winkelruiten aan pissen, de politie kan dit niet zo waarderen. Doe het tegen een boom oid, dat zien ze vaak wel door de vingers.
- Vrouwen hebben een andere soort humor dan mannen, lach ze dus niet keihard uit als ze iets doms doen
- Krijg je een multiple choice examen met een juist/onjuist stelling en staat er NOOIT in de stelling, dan is de stelling vrijwel per definitie onjuist want uitzonderingen zijn er altijd.

En als laatste, draag geen rode broeken en bootschoenen, niet in combinatie met elkaar, niet apart, kortom NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zelfs de grootste bal maakt zich hiermee nog belachelijk.
Maar natuurlijk!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:46:31 #82
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_25732809
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:24 schreef Melv het volgende:
En als laatste, draag geen rode broeken en bootschoenen, niet in combinatie met elkaar, niet apart, kortom NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zelfs de grootste bal maakt zich hiermee nog belachelijk.
[KNE]-Mod
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:35:12 #83
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_25763834
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:24 schreef Melv het volgende:

3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  zaterdag 26 maart 2005 @ 22:17:45 #84
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_25768274
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:52 schreef SuperWeber het volgende:
Goed een paar tips van een doorgewinterde student (die btw op zijn eind loopt)

• Je hebt 3 soorten drinken in huis 1. Water, 2. Koffie 3. Bier. Meer is niet nodig

• Recycle zoveel mogelijk shit. Borden, glazen, bestek, whatever. Dat scheelt afwas. Vroeg of laat moet je dit doen. Maar zo lang mogelijk uitstellen is ok.

• College is onzin... De lesstof staat ook wel in je boek...

• "Pieken op het juiste moment" is belangrijk...
  • deze zijn echt herkenbaar, vooral de 1e
      zaterdag 26 maart 2005 @ 22:21:09 #85
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_25768371
    quote:
    Op dinsdag 22 maart 2005 20:43 schreef M1RR1E het volgende:
    He bah hou niet van koffie :S
    Moet ik dat nou per se leren drinken als ik student wordt??
    je moet het leren drinken als je wilt overleven, het is niet echt een keuze zeg maar
    heerlijk kopje koffie, dat is echt onweerstaanbaar
    pi_25769290
    Ik red het vooralsnog prima op Cola, Bier, Water en smorgens 1 glas melk .
    Al zijn er idd een hoop uitwonende medestudenten die me meewarig aankijken als ik zeg dat ik geen koffie lust .
      dinsdag 29 maart 2005 @ 22:04:58 #87
    12958 BOKA
    Kung Pow!
    pi_25841905
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 22:21 schreef Grumpey het volgende:

[..]

je moet het leren drinken als je wilt overleven, het is niet echt een keuze zeg maar
    heerlijk kopje koffie, dat is echt onweerstaanbaar
    Ik doe het zegmaar op de pickwick manier.
    Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
    pi_25843029
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 22:56 schreef blieblie het volgende:
    Ik red het vooralsnog prima op Cola, Bier, Water en smorgens 1 glas melk .
    Melk is altijd gevaarlijk, zie de vorige post over klonteren na verloop van tijd e.d. Bier, koffie en water bederven tenminste niet voordat et op is
    ik ben sowieso da bomb
    pi_25851482
    Als je de volgende ochtend verplicht project hebt, en je hebt toevallig feestje bij iemand uit je projectgroep. Zorg dan dat je bij hem/haar op de bank in slaap valt, want als de een op tijd wakker is, kan die de ander ook wakker maken. Zo heb je meer kans om niet uit je projectgroep getrapt te worden.
    pi_25876376
    quote:
    Op dinsdag 22 maart 2005 01:14 schreef livEliveD het volgende:
  • Schroef een verkeersbord los.
  • Leg deze in een winkelwagen
  • Kolen
    bbq
  • Een bbq van een biervat is veel leuker, en die in het onderstel van een winkelwagen monteren en je hebt de ideale bbq. Aks die warm is rij je hem zo het water in (vergeet niet een touw te bevestigen waaraan je hem terug trekt.
    pi_25876652
    Dat van dat biervat mag je me ff uitleggen
    Hoor ik die Griekse melodie...
    pi_25876829
    quote:
    Op dinsdag 22 maart 2005 17:23 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

vereenvoudiging; zeg nooit "we maken het niet te laat vandaag".
    Of "we gaan even een klein biertje doen in de stad"

Gegarandeerd dat je zat thuis komt.
    A mind with a heart of it's own
    pi_25877338
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 11:25 schreef mark_dabomb het volgende:
    Dat van dat biervat mag je me ff uitleggen

is niet echt goed te zien omdat we meestal bbq-en in de avond
    pi_25877370
    Trommel uit een oude wasmachine schijnt het ook goed te doen.
    A mind with a heart of it's own
      donderdag 31 maart 2005 @ 12:11:29 #95
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_25877698
    Ik ga een oude vuilnisbak ombouwen
    [KNE]-Mod
      donderdag 31 maart 2005 @ 12:50:25 #96
    54837 nixxx
    NIET broer van TD
    pi_25878459
    oudhuisgenote heeft een spoelbak achtergelaten, daar moet ook wel wat mee te doen zijn. want we hebben een balkon
    ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
    gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
      dinsdag 3 mei 2005 @ 05:27:15 #97
    95608 Speth
    Rorschach
    pi_26685972
    Cool topic.

Pis in de wasbak als de badkamer bezet is of als je lui of brak bent. Als je er al in kotst, waarom er dan niet in pissen? Scheelt lopen.
    pi_26704370
    Nog een paar:

~Een kamer boven het water is bijzonder practisch, helemaal met een bed naast het raam, brokken zonder je bed uit te komen.
    ~BBQ kun je prima maken in de (dubbele) spoelbak van een oud aanrechtblad met een ovenrooster er boven, Ideaal om aan je balkon te hangen. Kost max ¤ 20, en dan heb je alle ruimte voor je vlees, brood en saus, salade doe je niet aan.
    ~Maak je ouders vanaf je eerste tentamens duidelijk dat je niet nominaal gaat lopen, hier wennen ze aan, scheelt je een hoop gezeur.
    ~Delegeer zoveel mogelijk taken aan huisgenoten, bier laten halen is makkelijker, plus je hoeft nog niks te betalen.
    ~Ga decadent op vakantie, dus skip je colleges en vlieg last-minute de halve wereld over, ouders + oma's zullen je sponsoren omdat ze denken dat het heel duur is, maar omdat je buiten het seizoen last-minute gaat kost het bijna niks. Profs hebben hier begrip voor. Levert mooie verhalen op.
    ~Investeer in een espresso apparaat, beter opstaan 's ochtends plus je hebt weer iets waar je over kan blaten.
    ~Een 6 is gelijk aan een 10, beide alle studiepunten, na je tentamen ben je toch alle stof weer vergeten dus span je niet te hard in.
    pi_26705935
    quote:
    Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef Horrible het volgende:
    Nog een paar:

~Een kamer boven het water is bijzonder practisch, helemaal met een bed naast het raam, brokken zonder je bed uit te komen.
    ~BBQ kun je prima maken in de (dubbele) spoelbak van een oud aanrechtblad met een ovenrooster er boven, Ideaal om aan je balkon te hangen. Kost max ¤ 20, en dan heb je alle ruimte voor je vlees, brood en saus, salade doe je niet aan.
    ~Maak je ouders vanaf je eerste tentamens duidelijk dat je niet nominaal gaat lopen, hier wennen ze aan, scheelt je een hoop gezeur.
    ~Delegeer zoveel mogelijk taken aan huisgenoten, bier laten halen is makkelijker, plus je hoeft nog niks te betalen.
    ~Ga decadent op vakantie, dus skip je colleges en vlieg last-minute de halve wereld over, ouders + oma's zullen je sponsoren omdat ze denken dat het heel duur is, maar omdat je buiten het seizoen last-minute gaat kost het bijna niks. Profs hebben hier begrip voor. Levert mooie verhalen op.
    ~Investeer in een espresso apparaat, beter opstaan 's ochtends plus je hebt weer iets waar je over kan blaten.
    ~Een 6 is gelijk aan een 10, beide alle studiepunten, na je tentamen ben je toch alle stof weer vergeten dus span je niet te hard in.
    .

Oh enne dat bier drinken gaat wel lukken . Maar koffie komt er bij mij niet in! .
    pi_26706178
    Eerste tentamen=kijktentamen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')