Inderdaad, er bestaan goede argumenten om op een idioot met uitgroeiend blond haar te stemmen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:52 schreef Mea_Culpa het volgende:
En dan zijn er mensen die het raar vinden dat Geertje Wilders stemmen dreigt te gaan krijgen?
Ben je autochtoon?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:56 schreef dancemacabre het volgende:
diezelfde kleutertjes gaan later voor onze oude dag zorgen.
geert wilders is ook een idioot maar ik zou alleen al op hem stemmen om dat islamitische tuig het land uit te werken, en met mij zullen er zo meer denken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, er bestaan goede argumenten om op een idioot met uitgroeiend blond haar te stemmen.
Ja, dat is zo: http://www.cpb.nl/nl/news/2003_24.htmlquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:56 schreef dancemacabre het volgende:
Waren het soms jongeren?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:00 schreef Darkster het volgende:
vandaag weer voor eerst sinds een jaar met openbaar vervoer. stappen een stel buitenlanders is. marokkanen uiteraard. ze schreeuwen in de bus eigen taal, lachen, rare geluiden maken etc. heel storend als je daarbij zit. smerig klotevolk
Ja youssef. Ik weet dat je deze jongeren en Mohammed B en co een warm hart toedraagt, maar dat weten we nu wel en dat hoef je niet weer in dit topic te laten zien. Dus ga bidden of iets anders nutteloos en val ons hier niet lastig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waren het soms jongeren?Dat zie ik nu nooit
mmmz, aan de toon en sommige woorden kon ik horen dat ze mensen aan het beledigen waren. maar ja, exact weet je het niet omdat die varkens geen nederlands pratenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waren het soms jongeren?Dat zie ik nu nooit
Hoe, dat weten we nog niet, aangezien een groot deel alleen maar kosten genereert en geen opbrengsten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:56 schreef dancemacabre het volgende:
Oh god, wat ergquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:00 schreef Darkster het volgende:
vandaag weer voor eerst sinds een jaar met openbaar vervoer. stappen een stel buitenlanders is. marokkanen uiteraard. ze schreeuwen in de bus eigen taal, lachen, rare geluiden maken etc. heel storend als je daarbij zit. smerig klotevolk
Laten we hopen dat hij de Islam zo kneedt dat deze in een Westerse oven past.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, er bestaan goede argumenten om op een idioot met uitgroeiend blond haar te stemmen.
Zat Mohammed B. ook op die school? En Samir A.? En de twee van Kashmir? Of is er iets meer in Nederland dan een school?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:14 schreef Megumi het volgende:
Het gaat om een school zegt nog niks.
quote:En je als die kinderen niet kunnen lezen of schrijven is er iets met de leraren van die school aan de hand.
Ga jij dan maar terug naar school.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:14 schreef Megumi het volgende:
En je als die kinderen niet kunnen lezen of schrijven
Ook nog wat over het onderwerp te melden of is dat nogal lastig te ontwijken?quote:
Is dat een dreigement?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben je autochtoon?
Dan zou ik maar niet hopen op een oude dag
Nee hoor, ik reageerde op een wel erg slechte huilie-reactie..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:19 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Ook nog wat over het onderwerp te melden of is dat nogal lastig te ontwijken?
De ouders zullen het ze wel leren he. Weet je gelijk de denkbeelden van de ouders van deze moslims.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik reageerde op een wel erg slechte huilie-reactie..
Kinderen iets meer bijleren zou ik zeggen. Een kleine stoomcursus is vaak al afdoende voor deze kids. De school komt hier ook ernstig tekort, net als de ouders trouwens..
Kijk als het aan mij lag werd wereldwijd het christendom en de islam uitgeroeid dus dat gaat hiet op.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zat Mohammed B. ook op die school? En Samir A.? En de twee van Kashmir? Of is er iets meer in Nederland dan een school?
[..]
. Als het om Christenen ging, was je de gordijnen ingevlogen.
He, neem alsjeblieft je eigen advies mbt het kunnen lezen en schrijven ter harte, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kijk als het aan mij lag werd wereldwijd het christendom en de islam uitgeroeid dus dat gaat hiet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |