donequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:45 schreef Christine het volgende:
Kan aub iemand ff hier reageren? Ik hou er niet van om in dat topic als laatste post te staan, vooral omdat het mijn (ex)vriendje dan misschien opvalt en ik er niet echt zin heb dat hij het gaat lezen vanavond.
Trio ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn lief...maar da's Dizer
inmiddels ook.....
Bij mij is het nog steeds 1 pagina hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:48 schreef ZOWIEE het volgende:
Je let even een kwartier niet op en ze zijn al meer dan een pagina verder![]()
Mag ik dan ook meedoenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb......
Ik zie wel een beetje loens trouwensquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
En zo eindigd 18 maart voor velen toch nog happy![]()
Hoi moppiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
Christine ook?!??! zíj noemt 't alleen maar flirten...... en wanneer was dat dan
geen beschuldiging of verwijten hoor, ik zou niet durven... maar wel nieuwsgierig
hoi trouwens...![]()
Spellen kun je ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
En zo eindigd 18 maart voor velen toch nog happy![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
Ach, wat Christine en ik samen hadden op één avond, was maar een onschuldige knuffelpartij. Het was in de tijd dat het al lang al uit was met niksan en jij mij niet kon geven wat ik wil omdat je met wup bent... Is niks ernistig gebeurd
Nou misschien moeten wij dan maar eens datenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
er zijn grenzen....
en nu zeg ik er niks meer over.....![]()
Sorryquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op mij, geef het maar toe
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:53 schreef Christine het volgende:
[..]![]()
Vertel dan meteen het hele verhaal
Niemand is gebaat bij die halfbakken leugens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |