Ah, dat had ik ff gemist danquote:Op zondag 20 maart 2005 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ergens in de 1e helft kreeg Maduro de knie van Cocu wat ongelukkig in z'n maag, waardoor 'ie weinig lucht meer kreeg. Toen stuurde Blind Rasmus als potentiele vervanger.
hij deed het niet slecht hoor, iedere bal die hij bij een aanvaller kreeg was binnen 1 balcontact alweer ingeleverd.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dat had ik ff gemist dan.
Ik vond Maduro weinig brengen hoor, op zijn positie moet je veel meer aanwezig zijn in de opbouw, en aangezien we dat niet gezien hebben speelde hij slecht.
Nee, die van pisvee vandaag. Zelfs jij kan niet ontkennen dat die penalty onterecht was. Of is het bord voor je kop ECHT gigantisch groot?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Ajax vorige week tegen NEC?
Goh je bedoelt de eerste pingel die Ajax kreeg sinds ruim een jaar? Als je FF dat psv bord van je kop af had gehaald, had je kunnen zien dat het een terechte pingel was.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Ajax vorige week tegen NEC?
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Of is het bord voor je kop ECHT gigantisch groot?
Nou ben je zelf aan het calimeroën...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:36 schreef twi het volgende:
't Is trouwens echt godsgeklaagd. Wint PSV met 4-0 van Ajax, zitten veel Feyenoorders en PSV'ers nog te calimero'enJe moet maar zo'n complex hebben zeg, ik heb er gewoon medelijden mee...
Dat is niet calimeroen, dat is gewoon vaststellen waarover andere mensen aan het zeuren zijn zonder enige aanleiding.quote:
nou veel kansen hebben we niet gehad hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:00 schreef sjeng007 het volgende:
lekker hoor Braamhaar
zat kansen op de 1-2, maarja als je PSV dan de 0-3 schenkt.....
Als ze een goed seizoen hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:17 schreef kamagurka het volgende:
Zo vaak zal het de afgelopen 10 jaar iig niet zijn gebeurd dat ajax 3e werd...![]()
Da's meer de positie van f'noord normaal...![]()
Vond je het toen ook erg toen Matglas een schwalbe maakte tegen Feyenoord? Denkt het niet, dus moet je nu ook niet zeiken. Ook al had Braamhaar die pingel niet gegeven dan hadden jullie nog verloren. Toen tegen Feyenoord zat het anders. Het werd een gelijkspel of een winstpartij.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:00 schreef sjeng007 het volgende:
lekker hoor Braamhaar
zat kansen op de 1-2, maarja als je PSV dan de 0-3 schenkt.....
Ja en die ene keer in 1961 toen die hond van feyenoord zich liet vallen dan! Zeker ook al vergetenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef Moreno het volgende:
[..]
Vond je het toen ook erg toen Matglas een schwalbe maakte tegen Feyenoord? Denkt het niet, dus moet je nu ook niet zeiken. Ook al had Braamhaar die pingel niet gegeven dan hadden jullie nog verloren. Toen tegen Feyenoord zat het anders. Het werd een gelijkspel of een winstpartij.
quote:
get over itquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef Moreno het volgende:
[..]
Vond je het toen ook erg toen Matglas een schwalbe maakte tegen Feyenoord? Denkt het niet, dus moet je nu ook niet zeiken. Ook al had Braamhaar die pingel niet gegeven dan hadden jullie nog verloren. Toen tegen Feyenoord zat het anders. Het werd een gelijkspel of een winstpartij.
Kan me niet voorstellen dat Blind dramatischer aankoopt dan Koemanquote:Op zondag 20 maart 2005 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Probleem met aankopen is dat ze bij Ajax een goeie speler nog niet herkennen als die ze in de enkels bijt....
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:46 schreef Chadi het volgende:
Je mag blij zijn als we derde worden.
Als Ajacied mag je nooit blij zijn met derde worden.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:46 schreef Chadi het volgende:
Je mag blij zijn als we derde worden.
Dat kan ook bijna gewoon niet... wat een totaal gebrek aan inzicht van wie er in dit team zou passen zeg....quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Blind dramatischer aankoopt dan Koeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |