Dat zie je in mindere tijden ook bij PSV en je ziet het bijna weekelijks in Rotterdam. Doe je vrij weinig aan ben ik bang.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:36 schreef Tvduijn het volgende:
Idd wel triest dat er zoveel mensen zo vroeg weggingen...
Dat viel flink tegenquote:Op zondag 20 maart 2005 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Mitea
Hopelijk mag ie vandaag weer ballen en de winnende maken
Bij de Vijverberg niet trouwensquote:Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat zie je in mindere tijden ook bij PSV en je ziet het bijna weekelijks in Rotterdam. Doe je vrij weinig aan ben ik bang.
Ja dat is overal zo als het slecht gaatquote:Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat zie je in mindere tijden ook bij PSV en je ziet het bijna weekelijks in Rotterdam. Doe je vrij weinig aan ben ik bang.
Vond ik eigenlijk niet. Zeker rond de periode dat Trabelsi z'n schot een centimeter naast ging, had ik genoeg hoop dat het nog een wedstrijd zou worden. Pas bij het tegen krijgen van die strafschop had ik er geen geloof meer in.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef PyTh het volgende:
Had tot de 0-1 ook niet echt het idee van dit gaan we met 0-4 winnen.
Vond de ploegen tot dan toe gelijkwaardig maar na de 0-1 wist ik wel dat het binnen was.
Beetje zuur voor Blind dat hij zo moet debuteren, zeker ook met de wedstrijden die nog komen gaan in het vooruitzicht.
Iedere club kent dit in meerdere of mindere mate. Zo is het leven.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij de Vijverberg niet trouwensAl staan ze daar met 0-6 achter, zo lang er maar bier is
Idd...quote:
Ja, gek he? Verschilletje in verwachtingquote:Op zondag 20 maart 2005 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij de Vijverberg niet trouwensAl staan ze daar met 0-6 achter, zo lang er maar bier is
Boukhari vond ik eik in de eerste helft nog 1 van de beste aan Ajax kantquote:Op zondag 20 maart 2005 16:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idd...
Ik weet niet wie nou het meest tegenviel, Boukhari of Mitea. Straks ga ik nog hopen op de terugkeer van sikora
wil de foto's wel zien ja. Onder de vellen vandaan, leek het bij 413/414 beetje rommelig.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:44 schreef superjoden het volgende:
Eerbetoon aan Michels was trouwens wel zeer mooi.
Die jaartallen waren wel goed te lezen van de andere kant. Wat daarvoor stond niet eerlijk gezegd. Best mooi. Ook mooi dat iedereen netjes stil was.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:47 schreef The_Hives het volgende:
wil de foto's wel zien ja. Onder de vellen vandaan, leek het bij 413/414 beetje rommelig.
Beter dan Trabelsi?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Boukhari vond ik eik in de eerste helft nog 1 van de beste aan Ajax kant
ik vond het wel meevallen vanaf de andere zijde gezien eigenlijk. Spandoek met Boer zoekt vrouw was wel geinigquote:Op zondag 20 maart 2005 16:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil de foto's wel zien ja. Onder de vellen vandaan, leek het bij 413/414 beetje rommelig.
over een frustratie gesprokenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef superjoden het volgende:
Nog even over de wedstrijd, wanneer gaan we nu eens oefenen op voorzetten, vrije trappen en corners
Dat zullen er een hoop zijn, vermoed ikquote:Op zondag 20 maart 2005 18:43 schreef Nashje het volgende:
Hier kan Blind eigenlijk weinig aan doen. Heel het seizoen is al verneukt.
Het wordt tijd dat er spelers gaan vertrekken.
v.d.vaart en sneijder moeten wegwezen als ze zo belabberd blijven spelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zullen er een hoop zijn, vermoed ik
En Obodai, Sonck, Grygera, Anastasiou, Charisteas en andere toppers dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
v.d.vaart en sneijder moeten wegwezen als ze zo belabberd blijven spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |