Ik vond Rudy best een nuttige speler. En we hebben natuurlijk nog Demtsjenko en Kinkladze en voor in de spits Hosequote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kwam daar dat uiterst originele 'van bommel homofiel' vandaan?
nopquote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik denk dat als we met 4 middenvelders gespeeld hadden het een stuk beter was gegaan.
Lobont moet blijven, Stekelenburg de grabbelaar heb ik echt weinig vertrouwen meer in, doe die dan maar wegquote:Op maandag 21 maart 2005 16:39 schreef Robar het volgende:
Van der Sar kan toch wel terugkomen??????
Kan hij Stekelenburg onder zijn hoede nemen.
Ik verwacht toch dat Lobont vertrekt, kan me niet voorstellen dat een keeper van het Roemeens nationaal elftal genoegen neemt met een rol als reserve!
Inderdaad, VDV Sneijder....ze werden allemaal overlopen. Een middenhelft met vier hele andere spelers misschien.quote:
Een type Obodai?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:53 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, VDV Sneijder....ze werden allemaal overlopen. Een middenhelft met vier hele andere spelers misschien.
Tobiasen was niks mis mee man. 1 van de revelaties van het seizoen 1997-1998. Kon goed mee op het niveau. Zonde van z'n blessuresquote:
Kenneth Vermeer komt eraanquote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lobont moet blijven, Stekelenburg de grabbelaar heb ik echt weinig vertrouwen meer in, doe die dan maar weg![]()
Terwijl ik Lobont toch wel als een van de vaste krachten beschouw.
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:03 schreef StarGazer het volgende:
Davids, Vd Meyde, Chivu en Gronkjaer terug!
Heeft fel naar Blind uitgehaald in zijn autobiografie, die komt nooit.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef Nashje het volgende:
Speelt Seedorf nog vaak bij Milan? Clarence zou ook geweldig zijn.
Juist ja, van mij mag Gronkjaer ook wegblijven. Ik zie liever ook Melchiotquote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef S-Two het volgende:
Iedereen wil Gronkjaer graag terug terwijl ik het daar nooit echt in heb gezien. Geef mij dan maar Mario Melchiot terug
ik denk dat Gronkjaer zijn beste tijd al heeft gehad.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:13 schreef VoreG het volgende:
Ey! Mandy boven Gronkjaer verkiezen.
Gronkjaer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |