Dat had alleen gekund met de loopgraven-tactiekquote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Robar, met die tactiek hadden we psv nooit kunnen bestrijden.
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik denk dat als we met een ander elftal gespeeld hadden het een stuk beter was gegaan.
Met de punt naar voren of naar achterenquote:
Ik denk dat dat met geen enkel systeem was gelukt dit weekend en dit jaar!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Robar, met die tactiek hadden we psv nooit kunnen bestrijden.
Waarom dat? Volgens mij hebben ze net 1 seizoen samen gespeeld (met succes).quote:Op maandag 21 maart 2005 16:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik dacht zelf aan Davids, maar Davids en Blind leggen elkaar niet zo lekker volgens mij.
Van mij welquote:Op maandag 21 maart 2005 16:12 schreef mitt het volgende:
ik wil wel een naam roepen maar ik weet niet of dat nog mag van sommige mensen hier.
![]()
Komt ie weer met Winston.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:12 schreef mitt het volgende:
ik wil wel een naam roepen maar ik weet niet of dat nog mag van sommige mensen hier.
![]()
Dan verkopen we zijn goud en kunnen we gelijk weer nieuwe spelers kopenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:12 schreef mitt het volgende:
![]()
quote:
Dat kan uitgesproken wordenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Davids vond toendertijd dat Hiddink zijn hoofd eens uit het achterwerk van bepaalde spelers (lees Blind) moest halen...
Dat is misschien wel waar ja. Blind heeft toch tot 1999 gevoetbald?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Suijk het volgende:
En in het NL elftal RayMania. En daar ligt ook de basis voor hun slechte relatie.
Daar zal nu geen sprake meer van zijn, getuige afgelopen zondag...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Davids vond toendertijd dat Hiddink zijn hoofd eens uit het achterwerk van bepaalde spelers (lees Blind) moest halen...
quote:
"I pity the fool ..."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |