Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Verkopen aan particulieren gaan ze niet zomaar doen.
De werking zal wel iets met radiostralen ofzo zijn en ergens een ontvanger in een regelkast dichtijb het kruispunt ofzo
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
- het signaal op een of andere manier opnemen. - het opgenomen signaal uitzenden.
(Ik ga niet helemaal uit de doeken doen hoe je het moet doen, of wat de frequentie is, dat weet ik ook niet, maar op deze manier ben je niet eerlijk bezig. Misschien wil je auto openmaken ofzo.)
Lijkt me ook héél handig, als iedereen zo'n ding kan hebben . Dan kun je net zo goed géén verkeerslichten plaatsen.
Anyway, waarschijnlijk is het een RF signaal dat je kunt opvangen met een ontvanger (als je de zendfrequentie weet) en hierna op de exact zelfde manier weer kunt uitzenden.
Ze sturen via een druk op een knop eten naar het mannetje in het stoplicht. Dez begint dan naar beneden te rennen, alwaar het eten geserveerd wordt. Omdat zijn huis zwart is, doet hij een lichtje aan, waar toevallig een groen peertje in zit. Oftewel, stap uit, gooi wat eten in dat stoplicht en je kan rustig doorrijden!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.