quote:Okey, dat bleek
Op woensdag 03 oktober 2001 14:26 schreef HH het volgende:
Bij sex komen altijd ook andere gevoelens naar boven en het is heel moeilijk om dan toch nuchter te blijven, zeker omdat het doel van de hele actie is je te laten gaan.
quote:Maar hier ging het toch helemaal mis hoor.
Misschien moet je eens proberen nog assertiever te zijn en de man in kwestie gewoon van te voren vertellen dat je hem een keer voor je eigen plezier gaat gebruiken en dat je hem daarna niet meer hoeft te zien. Dan merk je aan zijn reactie wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
quote:....Maar hier had je dan weer gelijk in...
Op woensdag 03 oktober 2001 11:46 schreef HH het volgende:
Een goede man is altijd beter dan een apparaat. Het zou toch een saaie bedoening worden als iedereen naar een electrische surrogaat partner zou grijpen.
trug
Maar goed, om één of andere reden moet ik nu opeens aan me fotoboek profiel denken..
Maargoed ontopic.
Als man zijnde, met een relatie die absurd is afgesloten en waar ik nu al 2 maanden mee rondwandel.
Nee, ik zie het voorlopig niet echt zitten, is gewoon helemaal niets voor mij. Kan niet eens genieten van het uitgaan momenteel dus de kans dat ik dan een one night stand tegen kom is al klein.
Nu is die zowieso al klein want ik ben vrij terughoudend op dat vlak in discotheken, tenzij het bekende zijn .
Tenzij er een dame is die me op andere gedachten wil brengen
Even teruglezen:
-kwetsbaar opstellen, check
-nuchter overkomen check
-humor tonen, check maar ontzettend slechte poging.
quote:Yep, zo'n quote geeft een leuke aanzet natuurlijk...
Op vrijdag 19 oktober 2001 10:50 schreef HH het volgende:
Goeie poging Highlander, maar je mist toch echt een quote van een 13e eeuwse dichter in je sig.
...en een stel hele mooie groene ogen om het helemaal af te maken...
quote:Volgens mij waren ze de eerste keer dat je ze zag fel rood.
...en een stel hele mooie groene ogen om het helemaal af te maken...![]()
![]()
...
quote:Ja, dat viel irl weer mee dan...net als mijn snor en steunkousen, hè?!
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:36 schreef HH het volgende:Volgens mij waren ze de eerste keer dat je ze zag fel rood.
quote:Ja, je was heel netjes geschoren!
Op vrijdag 19 oktober 2001 14:34 schreef Freedombird het volgende:[..]
Ja, dat viel irl weer mee dan...net als mijn snor en steunkousen, hè?!
quote:Hallo, ben jij er ook weer!?
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:50 schreef DaBuzzzzz het volgende:
hoi!
ga dan uit ergens, toevallig in dezelfde tent...
Zie elkaar , flirt.. en zoen en ga naar haar/jouw huis voor een one night stand.
Kom op? wat is de waarde van een one-night stand ? nix toch? das gewoon een hoer zoeken zonder dat men een van jullie of beiden een hoer vind. Je gaat uit, kost $$ koopt drankjes kost $$ hebt speciale kleding aan.. Kost $$.. hoer is zelfs goedkoper!
Nee ik hou het wel bij mijn oh zo lieve en aardige en ook nog mooie vriendin
quote:Als je een vriendin hebt is een one night stand ook niet echt nodig.
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:53 schreef Tasma het volgende:
Nee ik hou het wel bij mijn oh zo lieve en aardige en ook nog mooie vriendin
Als het om de sex gaat tenminste.
quote:* Freedombird biedt haar o-zo oprechte excuses aan aan HH's collega's
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:25 schreef krasser het volgende:
hee HHvolgende keer wel je deadline halen voordat je je 1 night stand verlengt!!!
krasser
Ik heb onder het genot van heerlijke Japanse ballen (nog bedankt HH ) het hele verhaal maar eens doorgespit!!
Verder eigenlijk niets meer te melden...... doei!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |