Volgens mij is miljaar zoiets als verdorie.quote:
Ik zou het meer op gvd houdenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij is miljaar zoiets als verdorie.
Eensch.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe Krieke de boel loopt te blokken met zijn dronkemansgedoe.
Die ouwe batmuts schrikt met zijn verschijning alleen al de potentiële liftgevers af en Rinck is ook prima aan het blokken.
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef Cheiron het volgende:
En Jeroen en Manje kan ik echt niet uitstaan, wat een vreselijke mensen!
Chinees inwendig onderzoek....zo zou gunnen.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef keijz het volgende:
En manja krijgt problemen met de politie zo![]()
Degene die het blok is hoeft juist niet op een bepaald punt te komen.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef VoreG het volgende:
Maar met dat blokken? Hoe komen ze dan ooit op zo'n punt? Op gegeven moment ben je dat blokken toch zat omdat je zelf uren in hetzelfde straatje staat
dat is juist leuk. Kwaad op der vader, dat vrouwtje commanderen. heerlijk! Dat is tv!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind je? Een beetje de snauwerige vervelende betweter uit te hangen?
inderdaad, het is en blijft een irritant kind....quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar de koppels komen toch wel weer een keer samenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef misterDre het volgende:
[..]
Degene die het blok is hoeft juist niet op een bepaald punt te komen.
Jij houd wel van een beetje strengquote:Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat is juist leuk. Kwaad op der vader, dat vrouwtje commanderen. heerlijk! Dat is tv!
wildplassen ofzoquote:Op zondag 20 maart 2005 21:24 schreef -Mk- het volgende:
Ben echt benieuwd naar het politie-verhaal.
Zal wel een anti-climax worden.
't werkt wel want die Karla is behoorlijk gedwee.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |