quote:Op zondag 20 maart 2005 20:52 schreef Monticola het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg! Eikel. Het mag dan wel een forum zijn maar zulke dingen wens je iemand niet toe, vooral niet als diegene meeleest.
ik had meer verwacht een ex-verslaafde ofzoquote:Op zondag 20 maart 2005 20:52 schreef Monticola het volgende:
[..]
Leraar A'kunde, dat zag ik nou TOTAAL niet in die man!
Steven is gewoon onderdanig.....heel engquote:Op zondag 20 maart 2005 20:53 schreef trepper het volgende:
Sjonge jonge die Rinck man. Wees eens wat fanatieker.
Whahaha, die Steven. Aardrijkskundeleraar en dan geen kaart kunnen lezen![]()
Hij liet trouwens wel flink over zich heen lopen.
Ik had ook liever in China gezeten maar ja...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef Monticola het volgende:
Damn wat zijn jullie die lui lekker laf aan het afzeiken allemaal achter je computertje. Je kan toch wel een beetje normaal doen?
Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden of hou je je bijdrages hier bij het kritiek hebben op mede-users?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef Monticola het volgende:
Damn wat zijn jullie die lui lekker laf aan het afzeiken allemaal achter je computertje. Je kan toch wel een beetje normaal doen?
ik wil het ook best recht in hun gezicht zeggen, als je mij naar ze toe brengtquote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef Monticola het volgende:
haha een verslaafde ja, zo ziet hij er wel uit, met zón uiterlijk zou het toch moeilijker moeten zijn een lift te krijgenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik had meer verwacht een ex-verslaafde ofzo
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik had meer verwacht een ex-verslaafde ofzo
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik wil het ook best recht in hun gezicht zeggen, als je mij naar ze toe brengt
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik wil het ook best recht in hun gezicht zeggen, als je mij naar ze toe brengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |