Neuh. Racen naar een stad. Eerste twee koppels die aankomen mogen de proef spelen en de rest wordt gemengd.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
Ik heb het begin gemist is er nog wat gebeurt
Wat is het nut van mengenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh. Racen naar een stad. Eerste twee koppels die aankomen mogen de proef spelen en de rest wordt gemengd.
Die ander moet een blok gaan spelen. Vertragen dus. Vorig seizoen was dat geweldigquote:Op zondag 20 maart 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is het nut van mengen
Völler maakt ook met iedereen ruzie
Hoe kan je dan zorgen dat je kan winnenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die ander moet een blok gaan spelen. Vertragen dus. Vorig seizoen was dat geweldig
Als je dat goed doet, komt je partner harder vooruit, lijkt me?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zorgen dat je kan winnen
Ow het zal allemaal wel, ik zie het zo wel denk ikquote:Op zondag 20 maart 2005 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je dat goed doet, komt je partner harder vooruit, lijkt me?
Gewoon kijken ja, dan merk je het vanzelf welquote:Op zondag 20 maart 2005 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ow het zal allemaal wel, ik zie het zo wel denk ik
20 min..valt wel mee toch.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon kijken ja, dan merk je het vanzelf wel
Nu al reclame
Doe ff normaal zeg! Eikel. Het mag dan wel een forum zijn maar zulke dingen wens je iemand niet toe, vooral niet als diegene meeleest.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:45 schreef cptmarco het volgende:
Jorien: vanaf nu neem IK alle beslissingen....
Dumpen in de rivier die doos....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |