Als lachen een gevolg van je vrolijkheid is, heeft het weinig zin om je inspanningen meer te richten op het gevolg dan op de oorzaak. Dit is een typische quickfix; De kunstmatig opgewekte vrolijkheid (áls dat al lukt) is van tijdelijke aard, omdat de werkelijke basis is overgeslagen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:55 schreef Strijkplank het volgende:
En als je per dag een paar keer gepland lacht zal je dan ook een vrolijker persoon worden?
Best welquote:
Heb je mij horen zeggen dat je (of ik) alleen vrolijk kunt worden van geforceerd glimlachen? Tis een leuke remedie tegen chagrijnigheid..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef Bombie het volgende:
[..]
Als lachen een gevolg van je vrolijkheid is, heeft het weinig zin om je inspanningen meer te richten op het gevolg dan op de oorzaak. Dit is een typische quickfix; De kunstmatig opgewekte vrolijkheid (áls dat al lukt) is van tijdelijke aard, omdat de werkelijke basis is overgeslagen.
De oorzaak van je vrolijkheid wordt afhankelijk van het kunstmatige effect van je vrolijkheid, wat eigenlijk best bizar is.
Eerste 5 minuten.. tis wel de bedoeling dat het vanzelf gaat uiteindelijk..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
En doodsvermoeiend ook volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |