Ik vind Shirina vandaag weer helemaal toppie! Bij Bettina lekker een stok tussen de spaken steken. Bravo girlie!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:00 schreef Wup het volgende:
die kinderbescherming vrouw is Petra van Hartskamp... leuk is zij
Ze speelde in GTST de rol van advocate Judith Nieland.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:00 schreef Wup het volgende:
die kinderbescherming vrouw is Petra van Hartskamp... leuk is zij
yep daar ken ik haar van... eerst werkte ze voor Frits later voor Linda.... ze trof het dus wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze speelde in GTST de rol van advocate Judith Nieland.
aha daar ken ik haar dus van!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:03 schreef Wup het volgende:
yep daar ken ik haar van... eerst werkte ze voor Frits later voor Linda.... ze trof het dus wel.
ze heeft een leuke stem
Ik ben al blij dat ik die ouwekraaienstem van Oud Knarretje, ook een soort van advocaat, de eerste vier weken mag missen.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:03 schreef Wup het volgende:
yep daar ken ik haar van... eerst werkte ze voor Frits later voor Linda.... ze trof het dus wel.
ze heeft een leuke stem
Ik ook nietquote:Op maandag 21 maart 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
Kan me helemaal niet herinneren dat Tara [ook] op Daan viel...
Dan moet je de gatenkaas die je geheugen noemt eens dichtpleisteren. Tara en Joost hadden een weddenschap. Tara zou Daan a.s.a.p. aan de haak slaan. Inzet: ¤ 100,-quote:Op maandag 21 maart 2005 20:06 schreef haagse_elfje het volgende:
Shirina was geweldig
Tara en Daan, dat kan ik mij ook niet meer heugen.......
Bettina zit niet lekker in haar lijntje... het past haar ook niet helemaal vandaar misschienquote:Op maandag 21 maart 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
over vervelende stemmen gesproken [los van die van Chris]: Bettina kiest de laatste tijd ook 'n naar toontje...!!
dan was het vast niet boeiend genoeg om te herinnerenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan moet je de gatenkaas die je geheugen noemt eens dichtpleisteren. Tara en Joost hadden een weddenschap. Tara zou Daan a.s.a.p. aan de haak slaan. Inzet: ¤ 100,-
Shirina ging wel leuk tegen Bettina in, zoiets van "dat kan me dan niks schelen" ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 20:08 schreef Wup het volgende:
ik heb blijkbaar iets gemist, want er is me niks geweldigs opgevallen aan Shirina vandaag.
ik had het denk ik te druk me te irriteren aan de gebroeders van Walsum.....
ohja!!!!! bedankt voor het ophelderen!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet je de gatenkaas die je geheugen noemt eens dichtpleisteren. Tara en Joost hadden een weddenschap. Tara zou Daan a.s.a.p. aan de haak slaan. Inzet: ¤ 100,-
Leuk filmpje, maar wat een kutkwaliteit.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef brombeertje_soaps het volgende:
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic5.wmv
Speciaal voor mijn Fokvrienden: de 12 minuten durende aflevering van ONM uit 1994. Met heel veel dank aan SVEN![]()
Kwaliteit is niet zo goed, maar anders werd het bestandje wel heel erg groot...
Brom
Moet jouw gatenkaas ook dichtgepleisterd?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
ohja!!!!! bedankt voor het ophelderen!![]()
Dat zei 'ie toch al dat de kwaliteit niet goed was?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Leuk filmpje, maar wat een kutkwaliteit.
Mijn videobanden van twintig jaar geleden zijn nog beter dan die wmv's.....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zei 'ie toch al dat de kwaliteit niet goed was? Leuk filmpje.
Ik zie jouw filmpje met betere kwaliteit graag tegemoet. Iedereen wel, denk ikquote:Op maandag 21 maart 2005 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mijn videobanden van twintig jaar geleden zijn nog beter dan die wmv's.....
Amen....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:44 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ik zie jouw filmpje met betere kwaliteit graag tegemoet. Iedereen wel, denk ik![]()
wat valt daar nou aan te missen.....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
We moeten nog een weekje op Chris wachten.
quote:DAAN STARRENBURG: "Ik zwijg als het graf."
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
ligt 't aan mijn pc dat er geen geluid bij het filmpje zit?!
Kleine Victorquote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef brombeertje_soaps het volgende:
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic5.wmv
Speciaal voor mijn Fokvrienden: de 12 minuten durende aflevering van ONM uit 1994. Met heel veel dank aan SVEN![]()
Kwaliteit is niet zo goed, maar anders werd het bestandje wel heel erg groot...
Brom
Het filmpje heeft wel geluid, behalve aan het begin.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
ligt 't aan mijn pc dat er geen geluid bij het filmpje zit?!
Die pruik kriebelt op zijn kale knar.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat zat Daan toch steeds irritant aan z'n pruikje te krabben.
Dat verbaast me niks... JP heeft de Engel er 25 jaar mee schoongehouden.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die pruik kriebelt op zijn kale knar.
In ONM kan alles.quote:Elif wil naar Nederland
Ilyas' vriendin Elif wil van Turkije naar Nederland verhuizen om hier te werken.
Kan dit zomaar?
Natuurlijk kan dat zomaar! 99% Van alle hier aanwezige buitenlanders hebben we niet uitgenodigd.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou Yorin gesponsord worden door Postbus 51?
Oh daarom zit Kyra er in!? Om in Suriname te laten zien hoe tolerant we zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien wel interessant voor de buitenlandse kijkers...
In Suriname wordt illegaal gekeken naar GTST, dus wie weet ook wel naar ONM.
Leuke verhaaltjes is meer Bettina's pakkie an:quote:Op maandag 21 maart 2005 22:16 schreef Wup het volgende:
Iwan als het topic perse vol moet verzin dan ten minste een leuk verhaaltje ofzo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |