Ik zie jouw filmpje met betere kwaliteit graag tegemoet. Iedereen wel, denk ikquote:Op maandag 21 maart 2005 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mijn videobanden van twintig jaar geleden zijn nog beter dan die wmv's.....
Amen....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:44 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ik zie jouw filmpje met betere kwaliteit graag tegemoet. Iedereen wel, denk ik![]()
wat valt daar nou aan te missen.....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
We moeten nog een weekje op Chris wachten.
quote:DAAN STARRENBURG: "Ik zwijg als het graf."
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
ligt 't aan mijn pc dat er geen geluid bij het filmpje zit?!
Kleine Victorquote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef brombeertje_soaps het volgende:
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic5.wmv
Speciaal voor mijn Fokvrienden: de 12 minuten durende aflevering van ONM uit 1994. Met heel veel dank aan SVEN![]()
Kwaliteit is niet zo goed, maar anders werd het bestandje wel heel erg groot...
Brom
Het filmpje heeft wel geluid, behalve aan het begin.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
ligt 't aan mijn pc dat er geen geluid bij het filmpje zit?!
Die pruik kriebelt op zijn kale knar.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat zat Daan toch steeds irritant aan z'n pruikje te krabben.
Dat verbaast me niks... JP heeft de Engel er 25 jaar mee schoongehouden.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die pruik kriebelt op zijn kale knar.
In ONM kan alles.quote:Elif wil naar Nederland
Ilyas' vriendin Elif wil van Turkije naar Nederland verhuizen om hier te werken.
Kan dit zomaar?
Natuurlijk kan dat zomaar! 99% Van alle hier aanwezige buitenlanders hebben we niet uitgenodigd.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou Yorin gesponsord worden door Postbus 51?
Oh daarom zit Kyra er in!? Om in Suriname te laten zien hoe tolerant we zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien wel interessant voor de buitenlandse kijkers...
In Suriname wordt illegaal gekeken naar GTST, dus wie weet ook wel naar ONM.
Leuke verhaaltjes is meer Bettina's pakkie an:quote:Op maandag 21 maart 2005 22:16 schreef Wup het volgende:
Iwan als het topic perse vol moet verzin dan ten minste een leuk verhaaltje ofzo.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |