Je staat genoteerd, neme je die tieten en stoepjong mee?quote:
Verdomme.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je staat genoteerd, neme je die tieten en stoepjong mee?
ah mooi, tis bij knut en sil dusquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:32 schreef Silmarwen het volgende:
Niet het eerste weekend van April want dan is Knut jarig.
Ah flikker toch op, ik organiseer leuke meets.quote:
Als er 40 mensen komen hebben we dus ongeveer 1 vierkante meter per persoon, maar dan moet men ook in de kast op de keuken etc gaan staan, maar beetje proppen lukt het welquote:
Bij deze,quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:34 schreef stinkie het volgende:
Die Brighteyes had wel ff mogen melden dat ze naar een ONZ meet gaat. De trut
Nee, er is altijd bier, dat verzacht de pijn. Leuk is anders.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah flikker toch op, ik organiseer leuke meets.
stinkie erop, BE erafquote:
Ik neem wel een hockeystick mee okay?quote:
A ha! MUUS kan er dus ook bijquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:35 schreef kastanova het volgende:
Ja hallo! Ik kom ook!!!11!!!
in de bek van m'n wijf
DP komt ook. Kunnen we eindelijk eens zien hoe hij orde op zaken stelt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:35 schreef kastanova het volgende:
Ja hallo! Ik kom ook!!!11!!!
in de bek van m'n wijf
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik neem wel een hockeystick mee okay?
Nu we het toch over Muus hebben, ik heb haar gisteren nog uitgebreid uitgelegd waarom ik nooit naar meetings ga, en aangezien ik te lui ben om iets 2 keer uit te leggen verwijs jullie door naar haarquote:
Omdat je bang bent, dat je alle vrouwen van je af moet slaan. (wat een lelijk zin is dat Sil)quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu we het toch over Muus hebben, ik heb haar gisteren nog uitgebreid uitgelegd waarom ik nooit naar meetings ga, en aangezien ik te lui ben om iets 2 keer uit te leggen verwijs jullie door naar haar.
Pfft, ik heb je toch echt ontmoet op een meetquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu we het toch over Muus hebben, ik heb haar gisteren nog uitgebreid uitgelegd waarom ik nooit naar meetings ga, en aangezien ik te lui ben om iets 2 keer uit te leggen verwijs jullie door naar haar.
Jaja moment, ik kom er zo aan met die briljante uitleg. Momentje.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, je hebt dus wel geluisterd? Dat zou voor het eerst zijn, dat een vrouw ook daadwerkelijk luisterd als een man iets zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jaja moment, ik kom er zo aan met die briljante uitleg. Momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |