abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25545712
Ken iemand deze band? zo ja, vertel er wat meer over ; )
I've been to London, seen seven wonders. I know to trip is just to fall I used to rock it, sometimes I'd roll it. I always knew what it was for.
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:56:09 #2
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_25546132
Ik ken ze wel, twee supergoede singles in elk geval: My Mother's Dream en Far Behind. Volgens mij bestaan ze niet meer, maar zeker ben ik niet.
pi_25652616
Hee toevallig, zondag heb ik weer een tiental autofilmpjes gedownload en bij een zat wel hele catchy muziek. Ik zoeken via de lyrics en blijkt het candlebox - far behind te zijn. Dus Kazaa opgestart en -het is niet voor mogelijk te houden- nog kunnen vinden ook.

Aardig nummer. Niet super, maar wel lekker!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25656298
Ik heb het album nog ergens liggen. Er staan een paar leuke nummers op, maar overall vind ik hem altijd even sterk.
pi_25661434
Geweldige rip off grunge... dit was meen ik een van de honderde bands die begin jaren negentig naar Seattle vertrokken om hun geluk te zoeken. De hoes van het debuut is zooo jarennegentig ook:
  donderdag 24 maart 2005 @ 23:03:54 #6
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_25719715
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Geweldige rip off grunge... dit was meen ik een van de honderde bands die begin jaren negentig naar Seattle vertrokken om hun geluk te zoeken. De hoes van het debuut is zooo jarennegentig ook: [afbeelding]
JA toffe_ellendeling zit mijn platen weer af te zeiken. Ik heb hem inderdaad en hij lijkt op een matige Ten, zelfde riffs, en productie en met de stem van de zanger kun je u echt niet meer aankomen. Op Ten zijn 10 van de 11 nummers super hier op maar 1(far behind idd).

- ze zijn vaak te horen op Grungefm.com

- de eerste drummer van Pearljam (dave Krusen) zat een tijdje in de band

- Ze stonden op Woodstock 1994

- na happy pills uit 1999 niks meer van vernomen
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')