Abercrombie & Fitchquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Blu het volgende:
waar, hoe duur, merk, site??
vind dit nou typisch een jasje dat er niet uitziet, maar wat je koopt om het logotje dat er op staat.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:51 schreef Steven184 het volgende:
[afbeelding] OOk wel een leuk jasje voor 80 dollar.
Hij hing op de rug van een etalagepop en toen dacht ik ook "Wow, die ga ik halen!" Maar de voorkant viel me zwaar tegen, 2 hele grote lelijke borstzakken aan beide kanten. Daar knapte ik gelijk op af maar misschien is het een kwestie van er een beetje aan wennen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:21 schreef gfo het volgende:
[..]
Die wil ik gaan halenstaat armani jeans 8erop
met jou ben ik het nou helemaal eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:40 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Hij hing op de rug van een etalagepop en toen dacht ik ook "Wow, die ga ik halen!" Maar de voorkant viel me zwaar tegen, 2 hele grote lelijke borstzakken aan beide kanten. Daar knapte ik gelijk op af maar misschien is het een kwestie van er een beetje aan wennen.
Persoonlijk vind ik die D&G witte spijkerjas de mooiste tot nu toe maar hij is een 300 euro en dat vind ik teveel om redenen die hierboven ook al genoemd zijn. Bij dress for less is hij 160 euro dat is nog redelijk vind ik maar daar is hij alleen in maat 50 en dat gaat wat te groot zijn vrees ik.
Maar die witte G-star mag er ook wel zijn, alleen jammer inderdaad van die grote print aan de achterkant
Danku, dan mag ik jou smaak welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
met jou ben ik het nou helemaal eens.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:45 schreef el-Fenomeno het volgende:
Deze jas van Chasin vind ik persoonlijk ook best mooi:
[[url=http://i152.exs.cx/img152/1776/79morroncordsand7ai.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vind de lichte kleur wat mooier, past meer bij de zomerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:52 schreef XiChico het volgende:
[..]
Inderdaad.. Hij is er ook in de donkere versie
[afbeelding]
¤65,- bij Score
welke winkel? de Esprit winkel op de Demer zelf?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef M.M het volgende:
[afbeelding]
Gister deze jas gekocht in Eindhoven, nadat ik m hier had zien staan![]()
Echt een relax jasje, ben er errug tevreden mee![]()
Ik kan na de Gaastra-storm van een paar jaar geleden geen zeiljack meer zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:54 schreef k_man het volgende:
Heb er pas eentje gekocht van Tommy Hilfiger. Was zo'n 250 euro.
Máár dan heb je eigenlijk wel twee zomerjasjes. Je kunt 'm namelijk ook binnenstebuiten aan. Of buitenstebinnen. Hij is naar keuze wit of zwart.
Verder vrij bescheiden jasje, beetje model zeiljack.
aan dat maatpak van jou te zien, leef je in een omgeving waar de 'Gaastra-storm' al weer over is...quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:36 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Ik kan na de Gaastra-storm van een paar jaar geleden geen zeiljack meer zien.
Heb ik jou m'n maatpak laten zien?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
aan dat maatpak van jou te zien, leef je in een omgeving waar de 'Gaastra-storm' al weer over is...
hier op de middelbare school hebben mensen 2/3 jaar geleden zoveel geld uitgegeven aan zo'n jas dat ze er nu nog steeds in moeten lopen![]()
I envy you
Ik heb ook niet op die fel gekleurde Gaastra adepten. 'Soort van zeiljack' was maar om even aan te geven dat het een simpel jack is tot op de kont. Ik draag 'm met de zwarte kant buiten, dus vrij ingetogen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:36 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Ik kan na de Gaastra-storm van een paar jaar geleden geen zeiljack meer zien.
Van al die espirit jassen vonnik deze ook wel het tofst. Lekker man dat oranjequote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef M.M het volgende:
Gister deze jas gekocht in Eindhoven, nadat ik m hier had zien staan![]()
Echt een relax jasje, ben er errug tevreden mee![]()
Dat is een trainingsjack wat eronder zitquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:55 schreef LePenseur het volgende:
[..]
Van al die espirit jassen vonnik deze ook wel het tofst. Lekker man dat oranje, ja kan geen buil vallen aangezien er EK / WK gespeeld wordt
.
edit: hoort dat oranje er wel bij of is dat een los iets? Ik bekijk de foto nu iets beter.
Haha das nou weer jammer.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:02 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dat is een trainingsjack wat eronder zit
stond in het andere topicquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:23 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Heb ik jou m'n maatpak laten zien?
Lijkt me sterk![]()
Heb je echt verkeerd gekeken, ik post geen pics van mezelf..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |