Ziet er ook mooi uit idd, ik draag veelal blousen dus daar moet het ook beetje bij passenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:22 schreef Wytze het volgende:
Oeh,
Esprit heeft wel mooie shit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwart heeft wel de voorkeur eigenlijkMaar mooie jassen,
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:22 schreef Wytze het volgende:
Oeh,
Esprit heeft wel mooie shit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwart heeft wel de voorkeur eigenlijkMaar mooie jassen,
Zoveel geld is dat toch niet voor een jasquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:10 schreef Wytze het volgende:
Zojuist effe in Utrecht rond gekeken, bij de Image hing een hele wijze van Boss. Tamelijk prijzig 249 Euro voor een simpele jas, zonder binnenzak![]()
Maar wel erg mooi idd helaas niet meer in mijn maat anders had ik hem mee genomen
Voor een Boss jas valt dat inderdaad nog wel mee, maar voor de gemiddelde student is dat toch echt een hoop geld.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Zoveel geld is dat toch niet voor een jas
Vond het ook erg veel geld, maar ben nog niks anders tegen gekomen dat ik zo mooi vond. Ik wil nu effe Hugo Boss Nederland bellen om te achterhalen waar ik die jas in maatje L kan halen. Maar kan nergens het nummer van de importeur ofzo vinden, iemand ??quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef Varr het volgende:
Sowieso heb je een zomerjas niet al teveel aan, ik vind 250euro voor een jas uberhaubt veel, helemaal voor een zomerjas... Wel logisch met dat merk plaatje maar nog...
Jup, gisteren ook even bij Barsoi gekoekeloerd hadden ze ook een hele mooie. Ook wel 299 KACHING Maar erg mooi. Weet het merk zo even niet meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:19 schreef wh00t het volgende:
Ik dacht dat sowieso jassen in de zomer niet echt meer gebruikelijk waren??
Dunne, korte, leren jacks, zoals in de topicstart, zijn overigens wel mode...
O.a. de HUGO collectie van Hugo Boss heeft er één, wel prijzig alleen (reken op zo rond de 1000euro...)
Kansloos, ik liep altijd al in blazer. Nu loopt ineens iedereen wijs te doen in zijn colbertje. Stelletje rip offsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:38 schreef Setambre het volgende:
Colbertjes zijn net zoals vorig jaar echt helemaal weer hip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |