Heeft ie wel een puntquote:Op zondag 10 april 2005 21:59 schreef Geqxon het volgende:
En hij blijft er steeds op hameren dat de chickie's op iPod's vallen, en een iPod daarom doper is
Een ipod is ook veel geilerquote:Op zondag 10 april 2005 21:59 schreef Geqxon het volgende:
Haha, ik ben hier in discussie met iemand die vind dat een iPod vetter is dan een iAudio of een Iriver
En hij blijft er steeds op hameren dat de chickie's op iPod's vallen, en een iPod daarom doper is
Nietquote:Op maandag 11 april 2005 08:50 schreef Geqxon het volgende:
Als je een iPod nodig hebt om bij de chickies in de smaak te vallen, doe je het flink fout
Hoezo? Ik gebruik daar ook altijd een hard langwerpig ding voor wat speciaal gebouwd is om met de vingers zachtjes rondjes omheen te draaien hoorquote:Op maandag 11 april 2005 08:50 schreef Geqxon het volgende:
Als je een iPod nodig hebt om bij de chickies in de smaak te vallen, doe je het flink fout
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Ik gebruik daar ook altijd een hard langwerpig ding voor wat speciaal gebouwd is om met de vingers zachtjes rondjes omheen te draaien hoor
Zoveel vaste bezoekers heeft GAD dan ook nog niet..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef ook_gek het volgende:
wat gaat deze slowcaht traag zeg. Dit is op zeker de slechts lopende slowchat van fok
Doe er wat aan zou ik zeggen. Ik ben geen vaste bezoeker maar ik kan lullen als de bestequote:Op woensdag 13 april 2005 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zoveel vaste bezoekers heeft GAD dan ook nog niet..
Wat wil je dat ik doe? Ik kom elke dag in GAD, lul dit topic vol en open topics in GAD...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen. Ik ben geen vaste bezoeker maar ik kan lullen als de beste![]()
ja mensen werven. Maak mooie antrekkelijke topics. Het enige wat er nu zo beetje staat gaat over mobiele telefoons. Vind ik niet echt GAD waardigquote:Op woensdag 13 april 2005 23:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe? Ik kom elke dag in GAD, lul dit topic vol en open topics in GAD...
Tja, allemaal leuk en aardig. Maar als ik 30 minuten naar het kleine schermpje tuur, zie ik al beginnende sterretjes..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Wat vind jij van telefoons waar je films op kan kijken Timmy?
daar heb je mobiele DVD spelers voor.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Wat vind jij van telefoons waar je films op kan kijken Timmy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |