Heeft ie wel een puntquote:Op zondag 10 april 2005 21:59 schreef Geqxon het volgende:
En hij blijft er steeds op hameren dat de chickie's op iPod's vallen, en een iPod daarom doper is
Een ipod is ook veel geilerquote:Op zondag 10 april 2005 21:59 schreef Geqxon het volgende:
Haha, ik ben hier in discussie met iemand die vind dat een iPod vetter is dan een iAudio of een Iriver
En hij blijft er steeds op hameren dat de chickie's op iPod's vallen, en een iPod daarom doper is
Nietquote:Op maandag 11 april 2005 08:50 schreef Geqxon het volgende:
Als je een iPod nodig hebt om bij de chickies in de smaak te vallen, doe je het flink fout
Hoezo? Ik gebruik daar ook altijd een hard langwerpig ding voor wat speciaal gebouwd is om met de vingers zachtjes rondjes omheen te draaien hoorquote:Op maandag 11 april 2005 08:50 schreef Geqxon het volgende:
Als je een iPod nodig hebt om bij de chickies in de smaak te vallen, doe je het flink fout
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Ik gebruik daar ook altijd een hard langwerpig ding voor wat speciaal gebouwd is om met de vingers zachtjes rondjes omheen te draaien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |