wat een eer om hetzelfde als ijsmeis behandeld te worden!quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wij dus wel 4 april?.
wat me opzich niet meer uitmaakt hoor.. maar niet dat ik hem om andere redenen niet krijg![]()
Dat vind ik ook wel eens jammer, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:46 schreef everybodysweird het volgende:
Jammer dat je niet in België woont, anders had ik David Gray wel gewild.
de definitie van liefde.. Frank Boeijen! Ja toch? Stuur me even een mailtje, dan maken we een mooie deal.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:13 schreef kevin33 het volgende:
€ 26,50
Ziet er goed uit, SCF.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:28 schreef heiden6 het volgende:
*Zometeen naar de brievenbus gaat.
goede vraag.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:23 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn mijn CD's al onderweg?( 4 april geweest )
Als het goed is welquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Norah Jones - Come Away With Me (Deluxe Edition cd + dvd) al weg?
Dankquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, Doraantje en IJsmeis, TPG maakt jullie vandaag of morgen gelukkig..Bedankt voor stijlvol optreden.
He, dat is nou jammer, maargoed, dan koop ik hem weleens in de winkelquote:
En klinkt idem. Goed zaken doen w.m.b..quote:
Yesquote:Op donderdag 7 april 2005 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Doraantje heb ik een mail gehad. IJsmeis, heb jij ook je 'stuff' binnen?
Ja, ik ga een nieuw topic maken met ook wat dvd's en wat ik over heb.. als deze dicht is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:25 schreef Troel het volgende:
Kan je het lijstje niet wat opschonen misschien, of opnieuw plaatsen wat je nog hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |