Kun je ondertussen lekker nadenken over de wedstrijdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:48 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen vanaf de projectruimte van mijn opleiding, tis niet zo dat ik vandaag hier heel veel dignen ga leren ofzo
jajaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kun je ondertussen lekker nadenken over de wedstrijd
Nee en nu dan... en het is niet eens vroeg...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 07:40 schreef Puckzzz het volgende:
Complimenten voor Iteejer en Breuls die het forum weer lekker op rails hebben gekregen trouwens
nu moet alleen de rest nog wakker worden want ik zie alleen maar 'Puckzzz' staan bij de bovenste topicsik moet ook niet zo achterlijk vroeg opstaan
![]()
Er staan hier allemaal paarse en witte. Van de week op de eerste warme dag stonden ze ineens allemaal in bloeiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
voorproefje:
misschien ook wel zo makkelijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:16 schreef Subhuman het volgende:
Nou, het opleveren van zo'n kamer stelt ook niks voor. Die man stapt naar binnen, zegt „Ik vind het mooi!", handtekening zetten en klaar!
Ik had op z'n minst verwacht dat ie even goed ging kijken of ik alle gaten wel had opgevuld ofzo!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
misschien ook wel zo makkelijk?
Is het maar gebeurd...
Ja en dat is pas ECHT hel. Tenminste vind ik... maja... internet doet het dus wat maakt het eigenlijk uit hahaha!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:22 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst verwacht dat ie even goed ging kijken of ik alle gaten wel had opgevuld ofzo!
Achja, nu nog zorgen dat alle spullen hier uit de dozen komen!
De keuken heb ik al op orde, dus ik kan wel lekker koken enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef Astridj0h het volgende:
Ja en dat is pas ECHT hel. Tenminste vind ik... maja... internet doet het dus wat maakt het eigenlijk uit hahaha!
T koffiezetapparaat (liefst senseo) en een magnetronnetje voor evt. wat warm voedsel en klaar!!
Ik ben wel een beetje benieuwd wat er aan de hand was dan!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ze gevonden hoor! Ze staan in het 'beoordeel mijn foto' topic. Er waren maar twee redelijk, dus ik ga nog wat meer met water spelen
dus...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
In mijn pc staat de map als 101msdcf, maar om de 1 of andere reden staat ie op internet als 101MSDCF tsja dan kan je lang zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |