Zoiets heb ik ook gehoord ja maar nergens iets kunnen vinden over de locaties die ze aandoen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:10 schreef Elvi het volgende:
DIt was n 'tussen-seizoen'. In de zomer gaan ze weer verder met 6 nieuwe aflevringen en n 'best of'-aflevering.
Maar eerst dus nog de Koninklijke Lama's en n paar try-outs. De Lama's gaan komend theater-seizoen ook on tour trouwens.
Dan zoek je echt slecht!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:55 schreef erikh het volgende:
Zoiets heb ik ook gehoord ja maar nergens iets kunnen vinden over de locaties die ze aandoen.
lama fanclub?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan zoek je echt slecht!T staat op de Lama-fanclub
![]()
Hopelijk wordt het dan echt leukquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:12 schreef Elvi het volgende:
Oja en Arie doet wel weer mee. Deze keer deed Sara niet mee. Maartje van Weegen is de gast!
ah mooi, was ik bijna vergetenquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:09 schreef Roosafin het volgende:
Morgen om 19.00-19.25 de Koninklijke Lama's op BNN!
Niet vergeten
Ruben Nicolai is gewoon de beste en de leukste, dat valt niet tegen te sprekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
Die Ruben van der Meer is goed.
Soms zelf beter dan die andere Ruben (sorry Tania)
Vooral die scène met Maxima die vreemdgaat![]()
![]()
![]()
Mwah. De laatste aflevering vond ik hem best tegenvallen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ruben Nicolai is gewoon de beste en de leukste, dat valt niet tegen te spreken![]()
Ach ja, we hebben allemaal wel eens onze dag nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:31 schreef Tania18 het volgende:
Ruben Nicolai kreeg gewoon minder kans om wat te doen de laatste afleveringen
Mee eensquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben allemaal wel eens onze dag niet!
In ieder geval, de Rubens zijn goed bezig.
Uhuh.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Al vind ik dat Tijl (of hoe ie ook heet) onderschat wordt![]()
Je zou toch denken dat ze met een limo opgehaald zouden wordenquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:59 schreef berc het volgende:
kwam ik ari toch zomaar tegen in de trein op weg naar de lama's
nou op ze minst eerste klas reizen ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze met een limo opgehaald zouden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |