quote:En toen naar Zita Swoon. Dat vond ik na 2 nummers wel vervelen
Was zeker gaafquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef chardros het volgende:
Tokyo Ska Paradise Orchestra was super![]()
Erg jammer... want de Locals Only Stage was juist altijd zo gaaf.. men geeft weer toe aan de commercie en aan de hype genaamd Urban....quote:Parkpop krijgt Urbanpodium i.p.v. Locals Only Stage
Gepost door: Marz667 - 2006-02-02 10:23:58 - Bron: Metro
Muziekfestival Parkpop in Den Haag komt dit jaar met een Urbanpodium. Aanstormend talent en gevestigde artiesten mogen hier op 25 juni optreden. Het podium komt in plaats van het Locals Only Stage.
"Met het Urbanpodium geeft Parkpop de jongste muzikale uitingsvorm urban een nieuwe impuls" aldus Guus Dutrieux, directeur en organisator Parkpop.
Lijkt me nergens voor nodig, ze hadden wel genoeg bezoekers volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:55 schreef Slikchick het volgende:
Ze willen zeker op een breder publiek gaan inspelen ofzo..
Geef ze eens ongelijk. Welke afweging zou jij maken dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:55 schreef Slikchick het volgende:
Ze willen zeker op een breder publiek gaan inspelen ofzo..
Welke afweging voor wat? Parkpop loopt altijd geweldig, ontzettend veel bezoekers en ontzettend gezellig. Waar wil je dan een afweging voor maken? Of je er niet nog meer kan krijgen door Urban binnen te halen? Om eerlijk te zijn, ik denk dat het niet gaat werken. Bij een festival hoort een bepaald gevoel en dat gevoel moet blijven.. de laatste jaren gaat bij steeds meer festivals dat gevoel weg..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:57 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. Welke afweging zou jij maken dan?
Daarom wordt het ook in een eigen hoekje weggeproptquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:19 schreef JeroenV het volgende:
Urban past ook helemaal niet bij de rest van Parkpop.
Dan kunnen ze locals only stage toch wel laten staan en er een urban stage bij maken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daarom wordt het ook in een eigen hoekje weggepropt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |