abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28269744
Het leek inderdaad wel een gothic meeting daar onder die bomen uit de zon, vermoeiende lui zijn het.

Maar verder was het een gezellig feestje, helaas zat 80% van de bekenden dit weekend op Graspop dus waren we maar met een klein groepje, maar het was zeker ok.
Killing Joke viel me alles mee, en Fish was ook wel goed, verder niks gezien eigenlijk en meer rondgedwaald over het terrein en de markt.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:58:50 #102
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28269834
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:56 schreef mr_cucumber het volgende:
Het leek inderdaad wel een gothic meeting daar onder die bomen uit de zon, vermoeiende lui zijn het.
Daar zat waarschijnlijk ook nog een ex van een vriendin van me, tevens de vriend van mijn nichtje, hoorde ik van de moeder van die vriendin. Dus misschien zat mijn nichtje er ook wel. Ik ben er niet geweest, ik vond de zon veel te fijn.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_28270439
En Within Temptation heeft natuurlijk weer geen enkel nummer van Enter gespeeld. Ze zijn in een paar jaar tijd echt verschrikkelijk slecht geworden zeg.
pi_28271060
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:17 schreef thabit het volgende:
En Within Temptation heeft natuurlijk weer geen enkel nummer van Enter gespeeld. Ze zijn in een paar jaar tijd echt verschrikkelijk slecht geworden zeg.
Die gast wil toch niet meer grunten ofzo?
pi_28275560
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:17 schreef thabit het volgende:
Ik vond ze juist wel goed, lekker energiek, persoonlijk één van de hoogtepunten van het festival. Maar ik heb dan ook niets tegen goths (die massaal op WT afkwamen) en vind het juist wel grappig om te zien wat men allemaal aantrekt.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:03:12 #106
33 Anton
A flower?
pi_28275612
Mja, jammer dat die mensen (behalve enkele overeenkomsten qua kleding) niets met gothic te maken hebben. Maar goed, de podium aankleding van WT is wel beter geworden na de Mother Earth tour. Verder blijft het slaapverwekkend saai.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_28275763
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:03 schreef Anton het volgende:
Mja, jammer dat die mensen (behalve enkele overeenkomsten qua kleding) niets met gothic te maken hebben.
Och, ik heb tijdens het grunge-tijdperk ook met een houthakkersblouse, kistjes en gescheurde broek rondgelopen, dus wat dat betreft vind ik dat de kledingsmaak wel verbeterd is sindsdien.
pi_28275949
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:00 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik vond ze juist wel goed, lekker energiek, persoonlijk één van de hoogtepunten van het festival. Maar ik heb dan ook niets tegen goths (die massaal op WT afkwamen) en vind het juist wel grappig om te zien wat men allemaal aantrekt.
Ik vind het zelf nogal jammer om te constateren dat een genre waarin tot een jaar of vijf geleden nog wat gepresteerd werd op inhoudelijk muzikaal gebied tegenwoordig vrijwel alleen nog maar dertien-in-een-dozijnmeuk voortbrengt.
pi_28276028
Elvis Costeldinges vond ik slecht. Net als Within Temptation.

Ik heb niet erg veel bands gezien naar mijn spijt. Ali B was lachwekkend slecht.
pi_28276064
ik zat trouwens ook onder de gothic bomen
die zitten daar elk jaar.
pi_28276115
Zelf vond ik Fish het best.
pi_28276132
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik vind het zelf nogal jammer om te constateren dat een genre waarin tot een jaar of vijf geleden nog wat gepresteerd werd op inhoudelijk muzikaal gebied tegenwoordig vrijwel alleen nog maar dertien-in-een-dozijnmeuk voortbrengt.
Wat een onzin. D'r is nog genoeg goede gothrock (of hoe je 't wil noemen). Alleen is nu toevallig de wat meer toegangelijke variant door gebroken in de mainstream. En dus wordt je nu doodgegooit met WT en co. wat dus niets zegt over wat er gemaakt wordt door de minder mainstream-achtige bands......bandjes waar toe WT een paar jaar geleden dus ook nog gewoon behoorde.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:20:28 #113
33 Anton
A flower?
pi_28276149
Ik heb zelf ook niets tegen de kleding, ik vind het wel mooi ook in de meeste gevallen. Alleen is de muziek van WT geen reden om je zo te kleden volgens mij... Ach, ik zal wel weer zo'n ouderwetse lul zijn die vind dat het "puur" moet blijven.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  maandag 27 juni 2005 @ 16:33:24 #114
18992 2nosedT
Music-addict
pi_28276587
Was een erg gave dag. Wat een heerlijk weer!
Fish was erg goed. Erg gaaf dat hij de eerste helft van Mislplaced Childhood deed respect
Relax vond ik, tegen mijn verwachting in, erg gaaf.
Gabrial Rios was wel aardig, maar zang viel me tegen. Te korte tonen ofzo wat hij voortbracht, weet niet wat het was.
Verder niet veel gezien. Drowned nog even op Regio-podium maar daar irriteerde ik me zwaar aan.
Van Elvis Castello niet veel meegekregen.. zat lekker van de ondergaande zon te genieten achterin het park
  maandag 27 juni 2005 @ 16:35:22 #115
18992 2nosedT
Music-addict
pi_28276658
Ohja, iemand is fan van The Rasmus

pi_28276841
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:35 schreef 2nosedT het volgende:

[afbeelding]
haha die had ik ook gezien
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_28277208
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:20 schreef Anton het volgende:
Ik heb zelf ook niets tegen de kleding, ik vind het wel mooi ook in de meeste gevallen. Alleen is de muziek van WT geen reden om je zo te kleden volgens mij... Ach, ik zal wel weer zo'n ouderwetse lul zijn die vind dat het "puur" moet blijven.
Ach, ik heb het dan ook puur en alleen over de kleding, 't is toch weer 'ns wat anders dan het standaard Metallica-shirt. Ik keek overigens meer op toen ik een Turkse vrouw tegenkwam, inclusief hoofddoek en lange jas. Mooi contrast.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:59:36 #118
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28277420
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:35 schreef 2nosedT het volgende:

[afbeelding]
Die heb ik ook nog gezien. Net als een kleine versie van Robert Smith. Ik vraag me wel eens af waarom mensen nu juist op de lelijkste personen willen lijken. Zoals dus Robert Smith en Marilyn Manson.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:01:54 #119
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28277499
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:52 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ach, ik heb het dan ook puur en alleen over de kleding, 't is toch weer 'ns wat anders dan het standaard Metallica-shirt.
Het viel me op dat ik vrij veel aangesproken werd door mijn Slayershirt. Op de meeste festivals waar ik kom loopt 25% van de mensen zo'n beetje in Slayershirt, dus wordt er weinig aandacht aan geschonken. De vriendin die voor me liep vond het maar vreemd.
pi_28277915
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:52 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ach, ik heb het dan ook puur en alleen over de kleding, 't is toch weer 'ns wat anders dan het standaard Metallica-shirt. Ik keek overigens meer op toen ik een Turkse vrouw tegenkwam, inclusief hoofddoek en lange jas. Mooi contrast.
ik zag een heel Turks gezin zitten.
Best apart om te zien tussen de rest van de mensen die je zag lopen.
pi_28293866
Killing Joke was erg lekker, verder heb ik voornamelijk op het gras gelegen met een biertje
pi_28343220
ik vond eht wel wijs weer
elvis costello was gaaf
de dijk sfeervol en fish ook wel relax
de rest was me te vroeg (eindexamenfeest van me in zwolle)
pi_28354772
Tokyo Ska Paradise Orchestra was super

Alleen wel jammer dat die security gasten steeds in de pit stonden
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:06:26 #124
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_28366617
Hoe was Zita Swoon?
1,000,000 demons can't be wrong...
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:16:40 #125
69950 MadGuy
Fever Ray