nee, programma gezienquote:Op maandag 14 maart 2005 21:30 schreef VoreG het volgende:
Van der Lem breekt lans voor Van der Vaart; Nr 10 positie terug bij Ajax?
In het programma FC Godenzonen van de Amsterdamse tv-zender AT5 heeft de nieuwe assistent Gerard van der Lem openlijk zijn vertrouwen uitgesproken in Rafael van der Vaart. Volgens Van der lem ziet het er naar uit dat Ajax weer met een echte nr 10 zal gaan spelen en dat Van der Vaart dus weer vast op zijn favoriete positie zou kunnen gaan spelen.
Dit bericht bdoel je Hives?
Hij kwam (met zijn plat Amsterdamse tongvalquote:Op maandag 14 maart 2005 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, ik kan alleen geen AT5 ontvangen.
Het komt allemaal goed
Yup. Zoiets stond ook op Ajax.nl. Dat ie niet bang is Sneijder op zijn plaats te zetten. Van der Lem erbij is echt een goede zet.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hij kwam (met zijn plat Amsterdamse tongval) goed over vond ik
. Hij is natuurlijk ook niet echt een groentje. Gingen ze in op de 'lastige types' bij Ajax hoe hij daarmee om zou gaan: 'jah, ik ben op een leeftijd dat ik niets meer bang ben voor de reactie van die jochies. Als ik iets vind, vertel ik ze dat gewoon. Wat ze daar van vinden maakt me niet uit' (excact weet ik zn uitspraak niet meer).
met andere woorden, hij zal die jonge gasten goed intoom houden denk ik
Blind gaat nog voor het kampioenschapquote:Op maandag 14 maart 2005 21:48 schreef HeyFreak het volgende:
Nog even en ze gaan die lat begraven...
zetten ze dat op die site? ook lekker naar je spelers toe.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Zoiets stond ook op Ajax.nl. Dat ie niet bang is Sneijder op zijn plaats te zetten. Van der Lem erbij is echt een goede zet.
quote:Van der Lem is ook nog een paar maanden trainer geweest van Jong Ajax. ,,Toen had ik te maken met Heitinga, Sneijder en De Jong. Sneijder moest ik af en toe tot de orde roepen. De Jong stuurde ik naar de diėtist. Misschien hebben sommige jongens nog een schop onder de kont nodig. Nou, die geef ik dan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |